Witam
Założyłam nowy wątek, bowiem nie mogę znaleźć odpowiedzi przeszukując forum
.
Otóż spraw wygląda tak.
Telefon zakupiłam w sklepie, po 7 miesiącach użytkowania zaczął się zawieszać dotyk, wyskakiwały błędne komunikaty i in, tak więc oddałam telefon na "gwarancję". Serwis wykonał restart co i tak nic nie pomogło i telefon znów wrócił na "gwarancję", odpowiedź z serwisu: wymiana telefonu na nowy. Problem tego typu iż otrzymany nowy aparat telefoniczny posiadał dokładnie takie same wady jak ten pierwszy (czyli zakładam że jest to wadliwy towar producenta). Z uwagi na to iż telefon jest mi niezbędny, oddałam ponownie telefon ale już z "ustawy konsumenckiej" dostarczając Sklepowi pismo dnia 31.10.2013 iż chcę aby oddali mi równowartość ceny poniesionej za sprzęt, zaznaczając w piśmie że telefon był dwukrotnie naprawiany i wymieniony na nowy z tytułu gwarancji, dziś mamy już 17.11, a ze Sklepu brak odpowiedzi. Co mam teraz robić jak odzyskać pieniądze (ponad 1000 zł")? Proszę pomóżcie
Pozdrawiam
Teka55