27-11-2013, 14:20
|
| Początkujący | Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie
Witam wszystkich!
Proszę o pomoc w postaci porad co i jak zrobić w takiej sytuacji:
Od niedawna w mediach pojawiła się reklama T-mobile na kartę w której sugerują darmowe rozmowy w sieci, internet, lub smsy zawsze do końca ważności konta na połączenia wychodzące, oferta nazywa się frii, dodam iż pisze dla nowych abonentów.
Niestety, abonenci w innych taryfach na kartę także mają dostępną tą ofertę i mogą zmienić taryfę na frii, ja tak zrobiłem, po zmianie zorientowałem się ze to całe "za darmo" w rzeczywistości jest płatne tylko w innej formie (nie za połączenie), dodatkowo zauważyłem ze została mi wyłączona jedna z usług (bonus) na którym miałem już zebrane ponad 30 min. musiałem zapłacić za zmianę taryfy, ale najgorszą rzecz zauważyłem chwile później Zmieniono mi ważność konta, karty sim z prawie roku na kilka dni, czego zupełnie nie rozumiem i nie ogarniam, bo każdy kto korzysta z numeru na kartę, wie iż trzeba doładowywać ją aby przedłużać jej ważność, aby mieć prawie rok ważną, trzeba trochę pieniędzy wydać.
Teraz kwestia tego iż wiadomo, że gdy się chce wcześniej zerwać umowę niż jest jej termin wygaśnięcia, trzeba płacić karę, ja tak to w ten sposób teraz widzę z mojej strony i uważam ze zmiana taryfy nie powinna mieć żadnego wpływu na skrócenie umowy (ważność mojego konta) a tak się stało. Pomimo, że napisałem zaraz do BOA T-mobile z prośbą o przywrócenie mojego konta (zmiany taryfy na poprzednią, w takim stanie jak była, bonus, ważność konta i zwrot pieniędzy za zmianę taryfy), motywując to wprowadzeniem mnie w błąd ich reklamą, gdyż nie jest to za darmo skoro trzeba znów płacić za przedłużanie konta, które miałem ważne prawie rok, przywrócili mi wszystko poza ważnością konta oraz pieniędzmi za zmianę taryfy. uznaje ten gest za przyznanie mi racji iż ich reklama wprowadziła mnie w błąd.
Jak i do kogo mam napisać, aby dostać od nich zwrot kosztów oraz gratyfikacje za zerwanie umowy, która mi się teraz w tym miesiącu kończy z ich winy (ważność konta). Ile mogę się domagać za zerwanie umowy z ich strony? bo tak to widzę.
|
| |
27-11-2013, 14:51
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie
Jakiej umowy? Zmieniając taryfę, zawarłeś jakby nową umowę, na nowych warunkach, akceptując przy tym regulamin nowej taryfy i regulamin migracji... z którymi zapewne się wcześniej nie zapoznałeś?
Nie rozumiem, skoro uznali twoją reklamację, to powinni ci przywrócić stare warunki. Złóż nową reklamację, ewentualnie zapytaj rzecznika konsumentów.
|
| |
27-11-2013, 15:26
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie
w ramach istniejącej umowy, zmiana taryfy nie jest nową formą umowy, tylko zmianie usług, to jak włączenie jakiejś dodatkowej usługi i wyłączenie innej w której coś mi się akurat przyda lub jest korzystniejsza wedle moich potrzeb. Inaczej nikt nigdy by nie zmieniał sobie taryfy, tym bardziej ze niektóre taryfy można zmienić dopiero po jakimś czasie trwania umowy (na lepsze) więc to się wyklucza chyba. tel na kartę działa nieco inaczej niż na abonament w którym jest z góry określona usługa w umowie. na karcie można sobie wybrać taryfę i zmieniać w każdej chwili ile razy się chce, i nigdy to nie miało wpływu na ważność konta.
Ja mogę nadał się męczyć pisząc i wysyłając reklamacje, ale juz chyba moja cierpliwość się skończyła, odkąd era zmieniła się w T-mobile to ta sieć ciągle na czymś próbuje zarobić, wykorzystać kogoś, ile razy mi niesłusznie naliczono opłatę za niewykonaną usługę, to że jest to np. sms wart 18 gr co jakiś czas, to aż krew zalewa ile jest zachodu aby odzyskać taką kasę, raz tylko to robiłem i nie mam czasu na takie rzeczy, nie mam blisko do BOA, a oni tak to wykorzystują, jak naciągną milion ludzi na 1 smsa to i tak tylko 30% się o niego upomni. Chcę zakończyć współpracę z T-mobile pomimo że jestem juz tam ponad 15 lat. i chcę teraz ja raz konkretnie upomnieć się o swoje.
|
| |
27-11-2013, 15:34
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie
Ciebie z T-mobile wiąże umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych i z tego się wywiązują. Podejrzewam też, że jesteś dla nich anonimową osobą, bo pewnie karta niezarejestrowana...
Każda taryfa ma swój regulamin, jest też regulamin migracji, na który się godzisz zmieniając taryfę. Moim zdaniem, wina jest twoja, że nie przeczytałeś regulaminu, który akceptujesz zmieniając taryfę.
Wydaje mi się, że zmiana taryfy, to zmiana warunków umowy.
|
| |
27-11-2013, 15:40
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie Cytat:
Napisał/a Venti Ciebie z T-mobile wiąże umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych i z tego się wywiązują. Podejrzewam też, że jesteś dla nich anonimową osobą, bo pewnie karta niezarejestrowana...
Każda taryfa ma swój regulamin, jest też regulamin migracji, na który się godzisz zmieniając taryfę. Moim zdaniem, wina jest twoja, że nie przeczytałeś regulaminu, który akceptujesz zmieniając taryfę.
Wydaje mi się, że zmiana taryfy, to zmiana warunków umowy. |
Jestem zarejestrowany i nie anonimowy. aby mieć kartę ważną około roku (nie wiem czy czytałaś co napisałem w poście) trzeba dokonać około 12 wpłat po 25 zł. te pieniądze nie są tylko na rozmowy, ale na ważność konta, czyli trwania umowy, która mi pozwala na niewpłacanie (doładowywanie) konta do czasu aż się ona zakończy, potem umowa wygasa, mi zabrano około 10 miesięcy zagwarantowanej ważności konta, którą uzyskałem poprzez doładowywanie konta.
|
| |
27-11-2013, 15:45
|
| Użytkownik | RE: Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie
Jeżeli uznali twoją reklamację i przywrócili starą taryfę, to spróbuj u rzecznika konsumentów.
|
| |
27-11-2013, 17:32
|
| Początkujący | RE: Zerwanie umowy ze strony operatora T-mobile - odszkodowanie
Dzięki Venti.
Czy ma ktoś jeszcze jakieś rady, a szczególnie doświadczenia ze zerwaniem umowy w sieci T-mobile, jak naliczą każdy miesiąc (ile)?
Przydało by mi się więcej porad typowo prawno proceduralnych, czy pisać do T-mobile wraz z przesłaniem mojego pisma równocześnie do rzecznika konsumenta i UKE ?
mogę sobie naliczać odsetki za każdy dzień w którym nie będę miał już możliwości korzystania z usługi T-mobile?
|
| | | |