problem z reklamacją w OBI
Witam, kupiłem ostatnio wkręty na wagę w OBI. Po przyjeździe do domu okazało się, że są za długie. Sprawdziłem na paragonie, że w ciągu 14 dni mogę zwrócić towar. Chciałem wymienić wkręty na krótsze - w tej samej cenie. W sklepie metalowym na osiedlu zrobiłbym to bez żadnego problemu, ale nie w OBI. Otóż pani w informacji stwierdziła, że reklamacja nie może być uwzględniona, ponieważ towary na wagę nie podlegają zwrotowi/wymianie. Wskazała dłonią na tablicę, gdzie widniał taki tekst:
Jeżeli klient uzna, że zakupione w 'Markecie OBI' artykuły nie spełniają jego oczekiwań, może je zwrócić w terminie do 14 dni od daty zakupu.
Zwrot towaru: do 14 dni od daty zakupu towaru w oryginalnym opakowaniu, za okazaniem dowodu zakupu (paragonu, faktury).
Zwroty towaru są przyjmowane tylko na podstawie paragonu fiskalnego z kasy lub faktury VAT. Zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany.
Nie przyjmuje zwrotów:
- artykułów noszących ślady użytkowania,
- artykułów niekompletnych i uszkodzonych,
- artykułów przycinanych na wymiar,
- artykułów na specjalne zamówienie,
- żarówek i świetlówek,
- słodyczy i napojów,
Spytałem grzecznie tej pani, czy wkręty które kupiłem przycina się na metr, bo ja zapisu o rzeczach kupionych na wagę tam nie widzę. Niestety bezskutecznie. Czy moje pretensje są zasadne? Pozdrawiam.
|