Witam... mam następujący problem, a nie za bardzo się w tym orientuję dlatego chciałbym tu zadać pytanie...
Sprawa wygląda tak, że przeglądałem ceneo i znalazłem pewien dysk twardy w bardzo okazyjnej cenie... nie była to oczywiście jakaś absurdalnie niska cena...
to było 760 zł... z tym, że to był bardzo solidny dysk serwerowy, którego cena w innych sklepach zaczynała się
od 1300 zł
A interesował mnie dokładnie ten model dysku.
Opis dysku na stronie sklepu się zgadzał... a ponieważ to raczej sprawdzony sklep to nie byłem pewien czy mają ten dysk na wyprzedaży czy to pomyłka w cenie.
Ale zamówiłem... myśląc, że jeśli to pomyłka to mi anulują zamówienie i tyle.
I to był błąd.
Dwa dni później kurier dostarczył mi przesyłkę, ale był w niej zupełnie inny model dysku niż zamówiłem... Tańszy, który normalnie w sklepach chodzi po ok. 750 zł... Ale do paczki była dołączona faktura zakupu
i na tej fakturze był podany jak byk ten model lepszego dysku, który ja zamówiłem i na fakturze była kwota którą ja zapłaciłem!
A w międzyczasie na stronie tego sklepu zmieniono cenę za ten dysk na 1350 zł!
Napisałem do nich maila z prośbą o wymianę na taki dysk jak mi sprzedali.
Prawdę mówiąc spodziewałem się, że mi każą dopłacić czy coś takiego...
A tu nie - napisali, żeby tylko im odesłać ten dysk, który dostałem i wymienią mi na ten lepszy.
Pomyślałem, że to jednak bardzo solidna firma, która ma wysokie standardy i wymieni mi dysk.
Odesłałem kurierem, żeby mieć pewność, że z dysk dotrze bezpiecznie.
A tutaj po tygodniu dostałem ze sklepu maila, że paczka, którą odesłałem... zaginęła
To znaczy firma kurierska twierdzi, że paczka została dostarczona, ale nazwisko osoby, która odebrała paczkę... sklep twierdzi, że nikt taki u nich nie pracuje...
Paczka była wysłana pod właściwy adres, mam przed sobą potwierdzenie nadania z firmy kurierskiej... Mam też fakturę zakupu dysku, bo jej nie odsyłałem, tylko sam dysk. Mam więc potwierdzenie nadania i fakturę zakupu.
Chciałbym to jakoś z nimi wyjaśnić, jeszcze do nich nie dzwoniłem i póki co to była tylko wymiana maili... ale chciałbym wiedzieć jakich argumentów mogę użyć... bo zaczynam wątpić w solidność tej firmy... nie wiem też, czy w sprawie dysku który im odesłałem to ja mam jakoś interweniować w firmie kurierskiej czy oni... i czy mogę się od nich domagać dostawy zakupionego dysku czy muszę czekać, aż odnajdzie się dysk który im odesłałem... a co jeśli nie zechcą mi go wysłać póki nie znajdzie się paczka? a jeśli się paczka nie znajdzie to wyjaśnianie tego może potrwać miesiącami.... a ja nie mam dysku, ani pieniędzy które za niego zapłaciłem...