18-12-2013, 16:05
|
| Początkujący | wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep
Witam, reklamowałam telefon Nokia z powodu braku zasięgu. Niestety przy pierwszej reklamacji dostałam kosztorys w kwocie 300zł więc wysłałam list polecony na adres serwisu, napisałam, że nie zgadzam się na odpłatną naprawę i żądam naprawy w ramach gwarancji. minęły ponad dwa tygodnie bez odpowiedzi, więc zadzwoniłam do serwisu, Pan powiadomił mnie, że pismo reklamacyjne mam przekazać sklepowi, w którym telefon kupiłam, po czym oni dostarczą pismo im, czyli serwisowi. czy jest to jakaś różnica? wybrałam formę poczty, ponieważ do miasta, w którym jest ten sklep mam 25km w jedną stronę. proszę o odpowiedź.
|
| |
18-12-2013, 16:07
|
| Przyjaciel forum | RE: wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep |
| |
18-12-2013, 16:26
|
| Początkujący | RE: wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep
a) status stron
Przedsiębiorca (sklep) - osoba fizyczna (ja)
b) podstawy reklamacji
- reklamacja na podstawie Gwarancji
telefon kupiony dnia 06.04.2012
wada ujawniła się dnia 05.11.2013
data złożenia reklamacji 07.11.2013
data rozpatrzenia reklamacji 15.11.2013
sklep zadzwonił do mnie po dwóch tygodniach od złożenia reklamacji.
telefonu nie odebrałam, gdyż złożyłam kolejną reklamację pisemną, wysłaną listem poleconym dnia 26.11.2013
powód reklamacji, całkowity brak zasięgu. odrzucenie reklamacji z powodu pękniętej szybki. (a mianowicie: mechanicznie uszkodzony panel dotykowy, dodatkowo napisali, że to naprawa pogwarancyjna i koszt naprawy w kwocie 300zł)
w piśmie reklamacyjnym napisałam, że nie zgadzam się na odpłatną naprawę i żądam naprawy w ramach gwarancji kończącej się z dniem 06.04.2014r
wczoraj 17.12.2013 zadzwoniłam do serwisu i Pan uprzejmie mi powiedział, że moja reklamacja jest bezzasadna, ze względu na to, że wysłałam ją listem, a nie dostarczyłam do sklepu.
|
| |
18-12-2013, 16:29
|
| Początkujący | RE: wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep
dodam, że telefon kupiłam od osoby fizycznej przez internet w czerwcu b/r już z pękniętą szybką w rogu ekranu. posiadam wszystkie wiadomości od sprzedającego, że telefon działa, jest sprawny, mimo pękniętej szybki. czyli od pęknięcia szybki, której serwis się uczepił zasięg w telefonie działał ponad rok ..
|
| |
18-12-2013, 16:51
|
| Przyjaciel forum | RE: wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep
Warunki gwarancji i jej realizacji są określone w karcie gwarancyjnej. Zatem odpowiedź na to czy pan mógł tak zrobić czy też nie, należy szukać w gwarancji.
|
| |
18-12-2013, 16:58
|
| Początkujący | RE: wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep
czyli w gwarancji będzie napisane, czy mogę wysłać im pismo pocztą, czy za pośrednictwem sklepu? ......
|
| |
18-12-2013, 18:02
|
| Przyjaciel forum | RE: wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep
W gwarancji powinno być napisane gdzie należy składać reklamowany towar. Tam gdzie się go składa, to tam też możesz kierować pismo (i jeśli to miejsce jest zgodne z tym gdzie złożyłaś).
|
| | | |