Serwis nie chce uznać reklamacji.
Witam! Mam pewien problem. W lutym tego roku zakupiłem nowy
telefon marki Sony Ericsson. Już przy pierwszym uruchomieniu zauważyłem
jego wadę. Na wyświetlaczu w lewym dolnym rogu jest jasna poświata,
widoczna tylko na czarnym lub bardzo ciemnym tle oraz przy słabym
oświetleniu, a w ciemności wręcz rażąca. Przy jasnym świetle szybka
wyświetlacza błyszczy się i niewiele widać, co może utrudniać
zdiagnozowanie usterki. Odesłałem telefon do serwisu na podstawie
posiadanej gwarancji. Wykonane naprawy to: "poprawa montażu oraz wgranie
najnowszego oprogramowania". Oznacza to, że serwis przyznał się do
istniejącej usterki, jednak wada istnieje nadal i nic się nie zmieniło.
Ponownie wysłałem telefon do serwisu z tym samym problemem. Tym razem
"usterki nie stwierdzono". Tu pojawia się moje pytanie. Co mam zrobić w tej
sytuacji i jak wygląda sprawa przy zgłoszeniu się do Rzecznika Praw
Konsumenta? Jak długo może to trwać i czy będę musiał zostawiać telefon do
oględzin ? Zanim to uczynię postaram się udać do serwisu i osobiście
wyjaśnić moją reklamację (do tej pory telefon był wysyłany z salonu
operatora sieci, w jakiej został zakupiony).
|