Serwis nie chce uznać reklamacji. - Forum Prawne

 

Serwis nie chce uznać reklamacji.

Witam! Mam pewien problem. W lutym tego roku zakupiłem nowy telefon marki Sony Ericsson. Już przy pierwszym uruchomieniu zauważyłem jego wadę. Na wyświetlaczu w lewym dolnym rogu jest jasna poświata, widoczna tylko na czarnym lub ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
13-03-2009, 00:47  
Artek87
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Serwis nie chce uznać reklamacji.

Witam! Mam pewien problem. W lutym tego roku zakupiłem nowy
telefon marki Sony Ericsson. Już przy pierwszym uruchomieniu zauważyłem
jego wadę. Na wyświetlaczu w lewym dolnym rogu jest jasna poświata,
widoczna tylko na czarnym lub bardzo ciemnym tle oraz przy słabym
oświetleniu, a w ciemności wręcz rażąca. Przy jasnym świetle szybka
wyświetlacza błyszczy się i niewiele widać, co może utrudniać
zdiagnozowanie usterki. Odesłałem telefon do serwisu na podstawie
posiadanej gwarancji. Wykonane naprawy to: "poprawa montażu oraz wgranie
najnowszego oprogramowania". Oznacza to, że serwis przyznał się do
istniejącej usterki, jednak wada istnieje nadal i nic się nie zmieniło.
Ponownie wysłałem telefon do serwisu z tym samym problemem. Tym razem
"usterki nie stwierdzono". Tu pojawia się moje pytanie. Co mam zrobić w tej
sytuacji i jak wygląda sprawa przy zgłoszeniu się do Rzecznika Praw
Konsumenta? Jak długo może to trwać i czy będę musiał zostawiać telefon do
oględzin ? Zanim to uczynię postaram się udać do serwisu i osobiście
wyjaśnić moją reklamację (do tej pory telefon był wysyłany z salonu
operatora sieci, w jakiej został zakupiony).
Artek87 jest off-line  
13-03-2009, 02:25  
crazymaro
Użytkownik
 
crazymaro na Forum Prawnym
 
Posty: 250
Domyślnie RE: Serwis nie chce uznać reklamacji.

Z informacji które Pan przekazał wynika, iż postępowanie reklamacyjne zostało zakończone - reklamacja została odrzucona ze względu na brak usterki. Wobec powyższego można złożyć odwołanie od decyzji serwisu, złożyć ponowną reklamację z tytułu niezgodności tym razem bezpośrednio do sprzedawcy lub całą sprawę przekazać Rzecznikowi z dokładnym opisem.
crazymaro jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zepsuty telefon-sprzedawca nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 7) Witam. Miesiąc temu wylicytowałam na allegro używany telefon. W opisie aukcji sprzedawca umieścił informację o tym, że działa on bez zarzutu. Po...
§ Serwis rozwalił mi telefon i na tej podstawie nie chce uznać gwarancji (odpowiedzi: 7) Witam. Mam następujący problem: tydzień temu zepsuł mi się prawie nowy telefon (wyświetlacz przestał działać). Natychmiast odesłałem go do serwisu...
§ Serwis Apple nie chce uznać naprawy w ramach gwarancji (odpowiedzi: 1) Witam, Posiadam telefonik marki Apple, jest on na gwarancji do dnia 11 kwietnia. Jako że ostatnimi czasy strasznie zaczął szaleć (wyłączanie i...
§ sklep internetowy nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 1) Witam. Kupiłam w sklepie internetowym lodówkę. W obecności kuriera obejrzałam ją, wszystko było ok. Gdy ją ustawiłam, zdjęłam folię ochronną okazało...
§ sprzedawca nie chce uznać reklamacji (odpowiedzi: 1) witam mam taki problem dałem samochód do mechanika by wyciemnił mi rozrząd oraz i pozostałe paski po przejechaniu 130 kilometrów pasek uległ...
§ Serwis nie chce uznać gwarancji (odpowiedzi: 3) Prosiłbym bardzo o pomoc. W laptopie zostało uszkodzone gniazdo wejścia słuchawek. Wysłałem komputer do serwisu w ramach gwarancji. Dostałem...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:42.