Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktury - Forum Prawne

 

Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktury

Witam proszę o sprawdzenie czy pismo które udało mi się wyklepać ma sens i czy może jeszcze coś dodać Od sierpnia 2013 roku do października 2013 roku pieniądze przelewane były na nr konta: ………………………………… zamiast ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
04-01-2014, 13:58  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktury

Witam proszę o sprawdzenie czy pismo które udało mi się wyklepać ma sens i czy może jeszcze coś dodać

Od sierpnia 2013 roku do października 2013 roku pieniądze przelewane były na nr konta: ………………………………… zamiast na nr konta ……………………………….
Za każdym razem, kiedy dostawałam informacje SMS-em o braku wpłaty wysyłałam pocztą e-mailową potwierdzenie wpłat, po czym moje połączenia wychodzące zostawały odblokowane. Taka sytuacja miała miejsce 22.10.2013 godz. 11:38, 07.09.2013 godz.7:12. W grudniu 2013 roku zostały zablokowane połączenia wychodzące, pomimo wysłania potwierdzeń z ostatnich trzech miesięcy. Jednocześnie nie było z Państwa strony żadnej informacji, przez co zmuszona byłam skontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi, który poinformował mnie że muszę zgłosić się do najbliższego punktu Obsługi Klienta. Po udaniu się do Waszego punktu w Opolu przy ulicy Ozimskiej (nowe Tesco) przedstawiłam problem. Niestety przedstawiciel nie był w stanie mi pomóc, odesłał mnie do innego punktu T-mobile, czego nie jestem w stanie zrozumieć. Nie umiał odpowiedzieć mi na żadne z zadanych przeze mnie pytań, jedyne co mógł zrobić w tej sprawie to podać mi numer do Biura Obsługi. Jak twierdził on sam nie może zadzwonić do Was aby przedstawić mój problem, ponieważ nigdy nie miał do czynienia z takim problemem. W następnym biurze również nie mogli mi pomóc, ponieważ Biuro Obsługi klienta w Warszawie czynne jest do godziny 17:00. Pozostała mi więc droga e-mailowa. Proszę o jak najszybsze rozpatrzenie mojego wniosku, jednocześnie oczekuję od Państwa wyrównania szkody, którą poniosłam przez całkowitą blokadę połączeń przychodzących i wychodzących pomimo iż dokonywałam wpłaty na wasz rachunek bankowy, a to przecież w interesie waszej firmy należy skrupulatnie sprawdzać czy przelane pieniądze są na odpowiedni rachunek oraz informowaniu klienta natychmiast jeżeli pieniądze zostały wysłane na błędny rachunek a nie zwlekać na niekorzyść klienta by naliczyć dodatkowe odsetki i kary. W załączniku zostały dołączone dla Państwa potwierdzenia wysłanie i odczytania przez Was moich wiadomości oraz potwierdzenia przelewów, zrzuty ekranu wiadomości SMS wysłanych przez Waszą firmę o odblokowaniu konta po dokonaniu wpłaty. Jednocześnie informuję, że nie będę ponosić żadnych dodatkowych kosztów.
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 15:26  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

Cytat:
a to przecież w interesie waszej firmy należy skrupulatnie sprawdzać czy przelane pieniądze są na odpowiedni rachunek oraz informowaniu klienta natychmiast jeżeli pieniądze zostały wysłane na błędny rachunek a nie zwlekać na niekorzyść klienta by naliczyć dodatkowe odsetki i kary.
Żartujesz, prawda?
 
04-01-2014, 16:16  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

nie ma tu co żartować bo gdyby nie to ze maja tak tępych pracowników to sytuacja nie miała by miejsca
a przez to że za każdym razem gdy blokowane było konto wysyłałam im potwierdzenie przelewu i konto było odblokowywane i przez to nie byłam świadoma że pieniądze przelewane są na inny rachunek

"a to przecież w zakresie obowiązków pracowników waszej firmy należy skrupulatnie sprawdzać czy przelane pieniądze są na odpowiedni rachunek zanim odblokuje on konto abonament oraz informowaniu klienta natychmiast jeżeli pieniądze zostały wysłane na błędny rachunek a nie zwlekać na niekorzyść klienta by naliczyć dodatkowe odsetki i kary."
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 16:18  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

Cytat:
Witam proszę o sprawdzenie czy pismo które udało mi się wyklepać ma sens
Nie ma żadnego.
 
04-01-2014, 16:26  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

no to jak powinno być ono napisane ?? skoro twierdzisz że nie ma żadnego
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 16:29  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

W ogóle nie powinno być napisane. Nie dokonywałaś opłat w prawidłowy sposób i nastąpiły tego konsekwencje. Wina leży tylko i wyłącznie po Twojej stronie.
 
04-01-2014, 16:30  
Kanas
Moderator globalny
 
Kanas na Forum Prawnym
 
Posty: 23.763
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

Cytat:
Napisał/a coco93coco93 Zobacz post
nie byłam świadoma że pieniądze przelewane są na inny rachunek
Pytanie zasadnicze, dlaczego przelewałaś pieniądze na inny rachunek ?
Został zmieniony przez operatora, czy z innego powodu ?
Kanas jest off-line  
04-01-2014, 16:37  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

przelewałam pieniądze na jeden rachunek internet i telefon ale umowa za internet wygasła i od tamtej pory same problemy
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 16:40  
Kanas
Moderator globalny
 
Kanas na Forum Prawnym
 
Posty: 23.763
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

Na fakturach nie miałaś poprawnego numeru konta ?
Kanas jest off-line  
04-01-2014, 16:47  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

sms wysyłali tylko nr faktury który podawałam w tytule przelewu
nr konta na komórkę był inny niż nr od internetu ale zawsze wysyłałam pieniądze na rachunek internetu tylko za internet był inny nr faktury i za telefon i zawsze w tytule podawałam numer faktury za którą dokonuje wpłaty wysyłałam im potwierdzenie z banku o dokonanym przelewie i odblokowywali mi konto na telefonie
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 16:52  
Kanas
Moderator globalny
 
Kanas na Forum Prawnym
 
Posty: 23.763
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

NIe wiem, nie rozumiem dlaczego nie płaciłaś na właściwe konto. Wcześniej pewnie nie było problemu, bo rachunek był otwarty, wpływały środki, po telefonicznej reklamacji, sprawdzeniu, że środki się znajdują, odblokowywali. Teraz, kiedy umowa na internet wygasła, może rachunek został zamknięty. Tak, czy inaczej, wina leży tylko po Twojej stronie, jak już napisał loco1, nie możesz mieć pretensji do kogoś o to, że Ty przelewałaś pieniądze nie tam, gdzie trzeba.
Kanas jest off-line  
04-01-2014, 17:02  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

tylko że po zamknięciu rachunku internetowego przez kolejne 2 miesiące przelewane były pieniądze za telefon na rachunek internetowy jak tylko wysyłali informacji o braku wpłaty wysyłałam potwierdzenie o dokonaniu wpłaty i odblokowywali mi połączenia dopiero w grudniu zablokowali mi całkowicie konto
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 17:24  
Shocked
Zbanowany
 
Posty: 14.867
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

Zawarłaś umowę, której częścią były płatności na konkretny nr konta bankowego.
Twoja pomyłka, Twój błąd i Twoje tego konsekwencje.

Jedynym sensownym posunięciem jest próba porozumienia i dogadania się z operatorem.
Grzecznie wytłumaczyć, ewentualnie zapłacić odsetki i poprosić o zaliczenie błędnie przelanych kwot na poczet zaległych opłat.
Shocked jest off-line  
04-01-2014, 17:31  
coco93coco93
Początkujący
 
Posty: 12
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

tak samo mogę powiedzieć że ich błędem było to że odblokowywali mi połączenia kiedy pieniądze są przelewany na rachunek który został zamknięty mam od nich sms "że wpłata została dokonana proszę wyłączyć i włączyć telefon aby zostały odblokowane połączenia "

i to że pieniądze przelewane były na zły numer nie powinno stanowić problemu tym bardziej że w tytule przelewu był podawany nr faktury a numer każdy ma indywidualny i wiedzieli że pieniądze przelewam ja

Numer Rachunku Bankowego

Dla każdego z Państwa przygotowaliśmy indywidualny numer rachunku do dokonywania wpłat w standardzie NRB1. Numer rachunku widnieje na pierwszej stronie Państwa faktury VAT oraz na załączonym do niej druku polecenia przelewu.

Dla wpłat dokonywanych z zagranicy przeznaczony jest numer rachunku w standardzie IBAN2

1 NRB - Numer Rachunku Bankowego
2 IBAN - International Bank Account Number .

Jak jest zbudowany NRB?

KK BBBB BBBB MMMM 8PPP PPPP PPPC

KK – liczba kontrolna całego numeru rachunku
BBBB BBBB – numer kierunkowy banku
MMMM – numer rachunku T-Mobile Polska S.A. w banku
8PPP PPPP PPPC – identyfikator klienta [12 znaków], gdzie pierwszy znak to zawsze 8
PPPP PPPP PP – identyfikator Abonenta uzupełniany zerami z lewej strony do 10 znaków
12 znak – C – cyfra kontrolna identyfikatora Abonenta

Numer rachunku w standardzie NRB ma zawsze 26 znaków. Kontrola poprawności rachunku następuje już w momencie dokonywania wpłaty gotówkowej np. w kasie banku lub realizowania przelewu.
coco93coco93 jest off-line  
04-01-2014, 18:01  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Całkowita blokada połączeń wychodzących i przychodzących pomimo zapłaty za faktur

Czy masz jeszcze jakieś pytania?
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Treść smsów przychodzących a pre-paid (odpowiedzi: 11) Witam. Założyłem nowy wątek gdyż nie znalazłam satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Posiadam zarejestrowaną kartę pre-paid w Play. Chcę się...
§ Brak przychodzących przelewów (odpowiedzi: 1) Witam. Mam na koncie w BGZ 1330 zł. z czego 1000zł na lokacie. Mam zajęte konto przez komornik na kwotę 1700 zł. Spodziewałem się przelewu na 1350 zł...
§ Blokada połączeńprzychodzących z winy operatora (odpowiedzi: 3) Witam, od 48h mam zablokowane połączenia przychodzące z winy operatora. Co mogę w tej sytuacji zrobić, czy przysługuje mi prawo rozwiązania umowy...
§ Play. Prośba o podanie hasła do blokady połączeń wychodzących. Niezapłacona fakt. (odpowiedzi: 1) Witam wszystkich forumowiczów ! Moja sprawa wygląda następująco. Otóż posiadam INTERNET w Play na abonament i mam jedną, nieopłaconą fakturę,...
§ PLAY- blokowanie połączeń wychodzących (odpowiedzi: 5) Hej, mam nadzieję, że ktoś miał podobny problem i poradzi mi co robić. Miesiąc temu kupiłam starter play fresh za 5 zł, po włożeniu karty nie mogłam...
§ Blokada poł wychodzących. Czy można na tej pods rozwiązać umowę z operatorem? (odpowiedzi: 1) Witam, na wstępie postaram się bardzo szczegółowo opisać sytuację jaka mnie spotkała. Otóż 5 stycznia br. odebralam polaczenie z biura obslugi...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:52.