Witam 21.12.2013r zanioslem telefon do firmowego salonu Orange w celu zgloszenia niezgodnosci towaru z umowa.
Pracownik wypelnil formularz,przyjal telefon i powiedzial zeby czekac na informacje.
http://imageshack.us/photo/my-images/713/3uds.jpg/
27 zostal wyslany do mnie list ktory odebralem 30 grudnia o tresci:
Dotyczy zgloszenia nr z tytulu odpowiedzialnosci sprzedawcy za towar niezgodny z umowa.Informujemy ze Panstwa zglosznenie jest w trakcie realizacji w autoryzowanym serwisie.Czas realizacji zgloszenia z przyczyn niezaleznych od nas wydluzy sie. Liczymy na Panstwa wyrozumialosc. Jednoczesnie zapewniamy ze skontaktujemy sie z Panem niezwlocznie w momencie gdy terminal pojawi sie w naszym sklepie.
Ale to nie jest jasne poinformowanie konsumenta czy reklamacja jest uznana czy odrzucona.
14 dzien mija jutro ale jest niedziela to maja czas do wtorku.
Chcialem was zapytac co mozna zrobic jezeli nie dostane konkretnej odpowiedzi do wtorku albo jak telefon wroci z serwisu np za tydzien i stwiedza ze jest wszytko ok z nim?