Uznanie reklamacji i nastepnie odmowa uznania reklamacji
Witam,
jako konsument zakupiłem w lutym 2012roku asortyment (konsola PS3 wraz z akcesoriami) w sklepie Media Markt w najbliższej okolicy mojego miasta.
11-10-2013 roku złożyłem reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową na występowanie niesprawności konsoli do gier (zdażają się problemy z wczytywaniem gier, zdaża się restart systemu podczas wczytywania gier) - występowanie owych niesprawności zauważyłem w okolicach października 2013roku.
Reklamacja zostałą przyjęta przez Punkt Obsługi Klienta w Media Markt, następnie moja konsola PS3 została odesłana do "autoryzowanego serwisu" który zajmie się jej diagnostyką i ewentualną naprawą.
Dnia 24-10-2013 roku uzyskałem od radcy prawnego współpracującego z Media Markt wiadomość e-mail w ich imieniu:
"Szanowny Panie,
(...), uprzejmie informujemy, iż Sprzedawca uwzględnił Pana roszczenie i zgodnie z Pana żądaniem dokona naprawy towaru.
(...)Sprzedawca niezwłocznie zlecił przeprowadzenie szczegółowej ekspertyzy przez Autoryzowany Serwis Producenta, mającej potwierdzić bądź wykluczyć występowanie w produkcie wad bądź usterek. Po wykonaniu ekspertyzy towaru, Autoryzowane Serwis poinformował Sprzedawcę, iż usterka występuje. (..)."
W ostatnim tygodniu października otrzymałem telefon od Sprzedawcy z informacją o dostarczeniu gier na których występują opsane wady, w pierwszym tygodniu listopada owe gry dostarczyłem.
W połowie listopada wykonałem telefon do Media Markt i uzyskałem informację iż konsola PS3 nadal jest w serwisie i proszą mnie o podanie loginu i hasła do konta by móc sprawdzić dosłaną grę w opcji użytkowania przez internet - odmówiłem ze wzgląd na ochronę danych osobowych wraz z podanymi hasłami do różnych usług internetowych wykorzystywanych przez firmę Sony.
Dnia 4-01-2014 wykonałem ponowny telefon w sparwie mojej reklamacji, podobno zostały wysłane systemowa dwie wiadomości SMS o powrocie towaru z serwisu, ale żadna wiadomośc do mnie dotarła. Otrzymałem infromacje iż towar nie został poddany żądanej naprawie gdyż usterka nie występuje.
Moje zapytanie, czy w obecnej sytuacji mam prawo żądać odstąpienia od umowy ze Sprzedawcą Media Markt i czy mam jakieś szanse na powoadzenie odstąpienia od umowy.
Dziekuję i pozdrawiam
|