08-01-2014, 14:54
|
| Początkujący | Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Witam wszystkich.
Piszę post tutaj bo nie wiem dokładnie gdzie go zakwalifikować. Mianowicie problem polega na tym, że dnia 28.09.2013 oddałem telefon do naprawy bo nie działał mi mikrofon w telefonie i podczas rozmowy ja wszystko słyszałem natomiast mój rozmówca już nie. W salonie oddałem telefon do naprawy, który wrócił po ok. tygodniu czasu z protokołem, w którym była informacja, że usterka nie wystąpiła i taki też wpis znajduje się w karcie gwarancyjnej. W momencie gdy telefon wrócił z naprawy sprawdziłem odrazu w salonie czy usterka została naprawiona i okazało się, że problem nadal występuje więc odesłałem spowrotem telefon do naprawy. Po ok. 3 tygodniach salon poinformował mnie, że serwis wysłał im kosztorys naprawy na mój telefon na kwotę opiewającą na około 750 zł gdzie telefon wart jest na chwilę obecną na ok. 600 zł. Proszę mi pomóc co w takim przypadku mam zrobić?
Z góry dziękuje za pomoc. |
| |
08-01-2014, 15:50
|
| Przyjaciel forum | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
W jakim mieście i sieci występuje problem?
|
| |
08-01-2014, 17:50
|
| Początkujący | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Zgorzelec i sieć Play
|
| |
08-01-2014, 19:55
|
| Przyjaciel forum | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Kupiłeś na firmę czy na siebie?
Dlaczego wystawili kosztorys?
PS
Wcześniejsze pytanie pojawiło się bo znam podobny przypadek ale gdzie indziej.
|
| |
10-01-2014, 13:13
|
| Początkujący | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Telefon był kupowany na osobe prywatną a nie na firmę. A kosztorys wystawili bo stwierdzili, że telefon został zalany. A co dziwne to może dokładnie tego nie określiłem w postach, mianowicie, telefon był wysłany do serwisu, w kórym nie stwierdzili usterki. W chwili gdy odbierałem go z salonu stwierdziłem ze usterka nie została naprawiona (w karte gwarancyjną wbili "BRAK USTERKI") no i ponow nie w ten sam dzien telefon poszedł na serwis, gdzie po ok. 3 tygodniach wysłali kosztorys. Z tego wynika fakt, że skoro za pierwszym razem nie stwierdzili usterki, a za drugim już tak to wydaje mi się, że to serwis mógł telefon jakoś uszkodzić.
|
| |
10-01-2014, 13:29
|
| Przyjaciel forum | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Zażądaj od nich naprawy w ramach gwarancji z powodu uszkodzenia telefonu w serwisie, poprzez zalanie. Jako argument użyj to o czym piszesz: reklamacja i brak wady, a w dniu odbioru nadal występowanie wady oraz brak zalania.
|
| |
13-01-2014, 23:03
|
| Początkujący | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Jak narazie wysłałem do sieci pismo o niezgodność towaru z umową i bede czekał na odpowiedź, zobaczymy co odpiszą.
|
| |
21-01-2014, 23:31
|
| Początkujący | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Otrzymałem odpowiedź na swoje pismo dot. niezgodności towaru z umowa i oto co przeczytałem:
Zweryfikowałem status Pana dotychczasowych zgłoszeń, dotyczących oddania telefonu HTC, o numerze IMEI 353760058025307 do Autoryzowanego Serwisu Producenta.
Ustaliłem, że trakcie pierwszego pobytu telefonu w serwisie zgłaszana usterka nie wystąpiła. Powyższe potwierdziły wykonane testy, podczas których telefon osiągnął parametry zgodne ze specyfikacją producenta.
Podczas drugiego pobytu aparatu w serwisie zdiagnozowana została ingerencja cieczy, wykluczająca możliwość naprawy lub wymiany telefonu z tytułu gwarancji. W związku z brakiem zgody na wykonanie odpłatnej naprawy urządzenie zostało zwrócone bez podejmowania dalszych czynności.
Decyzja o wydaniu nowego aparatu jest podejmowana przez pracowników serwisu w oparciu o przeprowadzone ekspertyzy, potwierdzające ewentualną nieprawidłowość.
Mając na uwadze powyższe Pana oczekiwania dotyczące wymiany telefonu nie mogą zostać spełnione.
Co mam teraz zrobic?
|
| |
21-01-2014, 23:39
|
| Przyjaciel forum | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
Udowodnij im, że między jedną a drugą reklamacją telefon nie był tobie dostępny, a wadę stwierdziłeś u sprzedawcy przy odbiorze z pierwszej reklamacji.
Poproś o pomoc Rzecznika Konsumentów.
Oddaj sprawę do sądu.
|
| |
22-01-2014, 01:58
|
| Użytkownik | RE: Niezgodność towaru z umową - absurdalna naprawa
I może nie podawaj numeru IMEI publicznie, taka rada i sugestia dla admina o wymoderowanie go |
| | | |