Była to naprawa gwarancyjna. A Gwarancja producenta właśnie nic nie mówi o przypadku braku możliwości naprawienia urządzenia. Tym bardziej o tym, że jeśli nie da się naprawić to serwis zatrzymuje urządzenie dla siebie. Tutaj jest ogólna gwarancja:
Warunki gwarancji
Właśnie dowiedziałem się od kierownika Tesco, że nie sprzedają już tego produktu, więc mogę liczyć jedynie na zwrot gotówki. Ale jeśli to była naprawa gwarancyjna to czy nie firma Prestigio przez serwis powinna załatwić dla mnie nową sztukę? Bo być może zrzucają sprawę na Tesco?
A jeśli nie to zastanawia mnie, dlaczego nie pisząc nic w gwarancji zatrzymali sobie mój produkt po stwierdzeniu, że nie da się go naprawić? Bo szczerze powiedziawszy wolałbym go z powrotem nawet z tą usterką bo jak pisałem da się z nią żyć, a za taką kwotę jaką mam dostać jako rekompensatę nie kupię drugiego.
Naprawdę z góry dziękuję strasznie za pomoc, ponieważ nie mam się do kogo innego zgłosić, a tutaj zawsze znajdę jakieś wyjaśnienie : )