reklamacja maszyn rolniczych
Witam!.Niecały rok temu zakupiłem nowy włoski opryskiwacz sadowniczy .
Kilka wad ujawniło się już przy pierwszym uruchomieniu przez pracowników serwisu, kolejne po pierwszych tygodniach pracy .Najistotniejsza wada
to ocieranie plastikowej beczki o konstrukcje ramy maszyny i to w kilku miejscach.
Serwis dilera nie wiedział co ma z tym zrobić, Włosi mieli letnią siestę(upały) ,więc postanowiono że opryskiwacz po sezonie wróci do Włoch , a ja mam pryskać mimo tych wad. Jesienią w/g ustaleń opryskiwacz pojechał do Włoch . Wczoraj właśnie wrócił ,podobno naprawiono wszystkie wady, niestety moje żądanie odnośnie wymiany beczki nie zostało spełnione .beczka ma głębokie wytarcia (3-4 mm), jaka jest grubość ścianki w tych miejscach, nikt tego nie wie.
do tej pory wszystkie zgłoszenie wykonywałem przez Tel. lub e-mailem.
Jak mam napisać reklamację i do jakich paragrafów się odwołać?
Nadmieniam że kończy się okres gwarancyjny.
Rzecznik praw konsumenta umywa ręce, bo to inna branża i inne paragrafy obowiązują.
|