Witam. Niedawno opisywałem tutaj mój problem ale było to trochę zagmatwane więc postaram się opisać to od nowa.
W grudniu 2012 roku zakupiłem telefon na allegro od osoby prywatnej, która kupiła go w saturnie. Po pół roku telefon zaczął się sypać. Pierwsza usterka - czerwiec 2013, druga - listopad 2013, trzecia - styczeń 2014, czwarta - luty 2014. Trzykrotnie wymieniono płytę główną. Po ostatniej awarii poprosiłem o wymianę sprzętu na nowy jako towar niezgodny z umową. Pani poinformowała mnie że oczywiście mogę to zrobić, ale tylko w punkcie zakupu telefonu. W takim razie telefon oddałem do serwisu, za pośrednictwem sklepu saturn, z dopiskiem "klient oczekuje wymiany sprzętu na nowy", Czekałem 14 dni na odpowiedź po czym otrzymałem coś takiego: "Uprzejmie informuję, że stwierdzono elektryczne uszkodzenie płyty głównej (ingerencja osób trzecich) nie podlegające naprawie gwarancyjnej." Jest to bezczelne oszustwo i kłamstwo. Serwis w celu uchylenia się przed wymianą na nowy stwierdził urojoną ingerencję osób trzecich, która oczywiście nie miała miejsca (plomby gwarancyjne na miejscu itd.). Napisałem w tej sprawie do Samsunga, otrzymałem taką odpowiedź:
Kod:
Po dokładnym przeanalizowaniu historii napraw urządzenia ustaliłem, iż technik autoryzowanego serwisu firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe ustalił, iż w telefonie doszło do ingerencji w płytę główną urządzenia przez osoby do tego niepowołane. Ingerencja ta spowodowała zwarcie które uszkodziło płytę główną.
Zgodnie z piątym punktem warunków gwarancji, uszkodzenia spowodowane ingerencją w urządzenie przez osoby do tego niepowołane nie są objęte ochroną gwarancyjną.
W związku z powyższym, z przykrością muszę Pana powiadomić, iż w imieniu firmy Samsung muszę powiadomić, iż w obecnej sytuacji pozostaje jedynie odpłatna naprawa telefonu, szczególnie, iż technik autoryzowanego serwisu potwierdził taki stan rzeczy.
Co mogę z tym jeszcze zrobić? Gdzie to zgłosić? Zostałem oszukany przez samsunga, nie mam ani sprawnego telefonu, ani gwarancji, ani pieniędzy. Proszę o pomoc.