Witajcie.
Mam problem, lekko ponad roku temu kupiłem krzesło biurowe w sieci Jysk.
Na początku krzesło miało problem z obiciem, pękało na szwach itp. Zostało wymienione na nowe. Teraz mam problem, dzisiaj kiedy siadłem na ...
Mam problem, lekko ponad roku temu kupiłem krzesło biurowe w sieci Jysk.
Na początku krzesło miało problem z obiciem, pękało na szwach itp. Zostało wymienione na nowe. Teraz mam problem, dzisiaj kiedy siadłem na krześle i lekko się oparłem pękło na łączeniach po jednej i po drugiej stronie (w tych miejscach przykręcone są śruby). Czy jest jakaś szansa od sklepu wywalczyć wymianę tych części ?
Szans tutaj nie oceniamy. Teoretycznie rzecz ujmując szansa zawsze jakaś jest.
21-04-2014, 23:29
NonSens
Początkujący
Posty: 15
RE: Krzesło pękło po roku.
Powołać się na gwarancję, czy niezgodność towaru z umową ? Jutro będę dzwonił do sklepu ewentualnie podjadę.
21-04-2014, 23:40
nomnes
Przyjaciel forum
Posty: 21.165
RE: Krzesło pękło po roku.
Wybór należy do ciebie. Ty wybierasz co tobie bardziej pasuje.
21-04-2014, 23:47
NonSens
Początkujący
Posty: 15
RE: Krzesło pękło po roku.
Tylko jest mały problem jakbym chciał całe krzesło reklamować (poprzecierane miejsca), więc możliwe, że odmówią mi gwarancji/niezgodności ...
22-04-2014, 00:27
nomnes
Przyjaciel forum
Posty: 21.165
RE: Krzesło pękło po roku.
To jest pytanie? Stwierdzenie?
A przetarcie miało wpływ na uszkodzenia danego elementu? Nie sądzę.
Może mieć wpływ przy gwarancji i jej warunkach. Dlatego napisałem: wybór należy do ciebie. Porównaj zasady gwarancji z prawami z ustawy i będziesz wiedział co bardziej wolisz.
22-04-2014, 00:35
NonSens
Początkujący
Posty: 15
RE: Krzesło pękło po roku.
Okej, to jutro oddam z tytułu niezgodności towaru z umową.
Dam znać o dalszym postępowaniu, a za obecną pomoc dziękuje
22-04-2014, 17:02
jagna33
Stały bywalec
Posty: 1.129
RE: Krzesło pękło po roku.
Nie ważysz "ponadnormatywnie"?
23-04-2014, 15:02
NonSens
Początkujący
Posty: 15
RE: Krzesło pękło po roku.
Cytat:
Napisał/a jagna33
Nie ważysz "ponadnormatywnie"?
Myślę, że 78kg to nie jest "ponadnormatywnie". Jysk zaproponował wymianę tych części, więc muszę podjechać do nich.
29-04-2014, 16:35
NonSens
Początkujący
Posty: 15
RE: Krzesło pękło po roku.
Sprawa załatwiona, wymienione krzesło na nowe
Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Czy pracodawca może zabrać krzesła? (odpowiedzi: 15) Witam,
jestem monterem, pracuję na produkcji, umowa o pracę na pełny etat, doświadczenie ponad 4 letnie.
Od początku powstania fabryki były...
§ krzesło rozbiło matrycę telewizora (odpowiedzi: 11) Witam wszystkich
Poniżej list jaki napisałem do firmy sieci sprzedającej meble, jeszcze nie wysłałem, proszę o informacje jakimi art. mogę się...
§ Gwarancja na krzesło biurowe (odpowiedzi: 8) Dwa miesiace temu kupilem w sieci sklepuw JYSK krzesło biurowe z roczna gwarancja i wlasnie złamał sie jeden z podłoketnikow w trakcie normalnej...
§ Reklamacja krzesła (odpowiedzi: 8) W połowie roku kupiłem cztery włoskie krzesła.
Jedno jest wykonane wadliwie. Reklamowałem je. Sprzedawca zrobił zdjęcia, po czym zamilkł....
§ Krzesło biurowe - zwrot pieniedzy (odpowiedzi: 1) Witam.
Zakupiłem jakieś 2 miesiące temu krzesło biurowe w sklepie Real, jakiś miesiąc temu byłem zmuszony złożyć reklamacje, ponieważ na szwach...
§ Reklamacja krzesła (odpowiedzi: 1) Witam,
Kupilam rok temu krzesła na firme zglosilam niezgodnosc tworu z umowa
odzucili napisali ze blednie przyjeli zgloszenie reklamycyjne i to...