Program lojalnościowy
Witam
W pewnej firmie za zakupy naliczane były punkty, które można wymienić na nagrody. Lista nagród była niezmienna od 2 lat, czyli od początku istnienia programu. Kilka tygodni temu pojawiła się informacja, że punkty można wymieniać do końca kwietnia, później przepadają. Dzisiaj chciałam wymienić punkty na prezenty, na które od początku zbierałam. Okazało się jednak, że wszystkie prezenty, które mogłabym zamówić zostały już rozdane, a zostały tylko te, na które brakuje mi punktów. Czyli 2 lata zbierania punktów poszło na marne. Chciałabym się dowiedzieć czy to jest zgodne z prawem? Czy zamykając program lojalnościowy firma nie powinna zapewnić nagród wszystkim uczestnikom programu, którzy uzbierali odpowiednią ilość punktów, lub też w zamian zaproponować rabat na zakupy przeliczając wartość punktów. W końcu jeśli jest określony termin, do którego należy wymienić punkty, to mam prawo zrobić to ostatniego dnia i nie powinno się okazać, że co prawda można jeszcze wymieniać, ale już nie ma na co. Inaczej działalność programów lojalnościowych wydaje mi się całkiem bez sensu.
Pozdrawiam,
|