Witam,
Załóżmy że jestem producentem jakiegoś towaru np. telefonów stacjonarnych, sprzedaje je do sklepów w tym dużych sieci handlowych. Klient końcowy, który zakupił towar (w sieci handlowej) składa w niej reklamację na mój produkt i stąd teoretycznie sieć handlowa ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.Ale tak naprawdę towar wysyłają do nas na reklamację(jako nasz klient). Pytanie: czy producent musi rozpatrzeć reklamację w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji przez klienta końcowego w sklepie, czy w ciagu 14 dni od dostarczenia towaru(zgłoszenia reklamacji) przez sklep u producenta? W końcu naszym klientem jest sieć handlowa, nie klient końcowy.
Bo jaki mamy wpływ na to, jeśli sklep odeśle nam towar od klienta końcowego załóżmy 10dni po złożeniu przez klienta reklamacji? Będziemy mieć 4 dni na jej rozpatrzenie?
Proszę o odpowiedź
Pozdrawiam!