Sklep wysłał inny towar niż zamówiony
Witam,
We wtorek zamówiłem kilka towarów (gier komputerowych) w sklepie internetowym i dostałem paczkę wczoraj (15.05). Przy kurierze sprawdziłem, czy paczka jest w nienaruszonym stanie i taka była. Niestety nie otworzyłem jej przy kurierze. Gdy już ją otworzyłem okazało się, że jedna z gier nie jest tą, którą zamówiłem. Dane na fakturze są zgodne z zamówieniem, zawartość pudełka jednak nie.
Uważając to za nieumyślną pomyłkę sklepu od razu napisałem do nich e-mail z informacją o zaistniałej sprawie i prośbą o instrukcje w celu naprawienia błędu.
Nie odpisano mi jednak na e-maila (pomimo całego dnia pracy sklepu od momentu wysłania maila do teraz), ani nie odebrano telefonu kontaktowego, który jest podany na stronie.
Czy można coś z tą sytuacją zrobić, czy muszę pogodzić się z tym, że zostałem oszukany?
Z góry dziękuję za pomoc.
|