Żądanie rekompensaty za spalone włosy.
Witam,
a)Status obu stron:
Nabywca towaru(ja)przedsiębiorca(pracuję w salonie fryzjerskim)
Sprzedający: przedsiębiorca(hurtownia fryzjerska)
b) towar niezgodny z umową.
c) nie dotyczy
d)tydzień 21: kupno i użycie kosmetyku, kontakt telefoniczny z przedstawicielem.
e) Kosmetyk do regeneracji, pielęgnacji i prostowania włosów.
f):
Pracuję w salonie fryzjerskim. Ostatnio pojawił się u nas przedstawiciel hurtowni w której zaopatrujemy się w kosmetyki i zaproponował nowy produkt do regeneracji włosów wypróbowania - kupienia.
Skorzystałyśmy z oferty i postanowiłyśmy przetestować go na moich włosach, zaczęłyśmy realizować punkt w punkt instrukcję produktu.
W połowie zabiegu miałam już spalone włosy - zaczęły się łamać, ciągnąc jak guma itp. Postanowiłyśmy przerwać zabieg, ponieważ następna czynność (prostowanie termiczne) sprawiłaby że zostałabym bez włosów. Przedstawiciel w rozmowie telefonicznej nie poczuwa się do odpowiedzialności i twierdzi, że jest to spowodwane niedokończeniem zabiegu. Moje włosy obecnie są w stanie bardzo ciężkim, regeneracja ich (jeżeli wogólę uda się przywrócić ich stan zbliżony do poprzedniego) będzie bardzo kosztowana.
Nie chcę w ten sposób zostawiać tej sprawy, ponieważ od długiego czasu zapuszczałam włosy i są one dla mnie bardzo ważne. Ponadto, źle prezentuje się jako fryzjerka(ze spalonymi włosami).
Myśle, że bardzo ważne mogą być następujące fakty:
1. Moja szefowa oddała już produkt przedstawicielowi.
2. Szefowa powiedziała, że nie dostanie za niego faktury ponieważ już go zwróciła.
3. Nie jestem właścicielem salonu, a jedynie jego pracownikiem.
Piszę ponieważ chciałabym wiedzieć, czy w tym przypadku mogę wywalczyć jakiekolwiek odszkodowanie/rekompensatę.
Bardzo proszę o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam,
Karolina.
|