Witam, 30 września 2013r. kupiłem zestaw komputerowy w tym płytę główna, która popsuła mi się jakieś dwa miesiące temu, a mianowicie była sprawna tylko coś się popsuło i nie wyszukiwała połączenia internetowego - nie miałem internetu, więc postanowiłem oddać na gwarancję, 12 maja serwis otrzymał otrzymał ową płytę, 5 czerwca dostałem ją z informacją że naprawiono ten problem i przetestowali przed wysłaniem. Ta płyta jest takiego samego modelu tylko, że ma inne numery seryjne niż ta, która kupiłem, dodatkowo wczoraj chciałem ją podłączyć i nie działa
, nie było wczesnej tylko internetu, a teraz nawet nie mogę skorzystać z komputera, wysłali mi zepsuta płytę. Przypomnę ze wysyłka do nich kosztowała mnie 20zl bo zamawiałem przez internet, ponowna będzie mnie kosztować następne 20zł, a nowa płyta główna kosztuje 150-200zl.
Co mogę zrobić w tej sytuacji? Mogę zażądać zwrotu pieniędzy lub otrzymać nowy sprzęt? Jeśli tak to proszę o pomoc jak to zrobić.