RE: Sieć PLAY i nie dotrzymanie warunków umowy a możliwość jej rozwiązania
No więc tak , pierwszy raz dzwoniłem do BOK w tej sprawie, czekałem 20 dni na odpowiedz gdzie napisali mi że taki rabat mi nie przysługuje. Następnie złożyłem zgłoszenie na stronie www playa,drugie zgłoszenie także zostało odrzucone więc zadzwoniłem do nich , długo rozmawiałem, miła Pani powiedziała że ponownie pisze zgłoszenie w tej sprawie. Powiedziałem jej że zastanawiam się nad wypowiedzeniem umowy z winy sieci Play z powodu nie dotrzymania warunków, powiedziano mi że mam takie prawo więc jeszcze tego samego dnia wypełniłem formularz i wysłałem listem poleconym.
Sprawa wygląda tak że oferta promocyjna to RePlay FORMUŁA Unlimited Smartfon (20)
a oni dołączyli mi do umowy regulamin oferty promocyjnej zawieranej przez interent( to się zgadza bo aneks był przez www). W formularzu napisałem iż wnoszę o zaprzestanie świadczenia usług telekomunikacyjnych i rozwiązaniu umowy z trybie natychmiastowym z winy sieci Play z powodu niedotrzymania warunków umowy, nazwa oferty promocyjnej nic mi nie mówi , podpisując umowę kierowałem się dołączonym do niej regulaminem , zaznaczyłem dokładny punkt i podpunkt w regulaminie a także dołączyłem do formularza ksero owego regulaminu.
Moje pytanie brzmi czy uznają mi to od razu czy znowu będę się musiał z nimi użerać.
W sumie nawet jeśli włączą mi ten rabat to i tak warunki umowy nie będą dotrzymane z ich strony ponieważ w regulaminie rabat jest przyznawany przez pierwsze trzy pełne okresy rozliczeniowe a już 3 października dostanę kolejną, trzecią już fakturę do zapłaty z pełną kwotą abonamentu.
|