Witam,
Jaki iżjest to mój pierwszy post na forum chciałbym się z Wszystkimi gorąco przywitać
Chciałbym poprosić o poradę , otóż 14.10.2013r. kupiłem telefon SONY cena 2599zł, sklep Media Markt, używałem telefon bez problemów do dnia 04.08.2014r. w którym telefon leżąc na stoliku sam od siebie nagrzał się do takiej temperatury że śmierdziało z niego spaloną instalacją i nie można go było chwycić gołą ręką. W momencie zgłoszenia reklamacyjnego u sprzedawcy (nazywa się pośrednikiem między klientem a serwisem) nie było widać żadnych fizycznych uszkodzeń oprócz drobnych zarysowań na tylnej obudowie telefonu co zostało potwierdzone w protokole reklamacyjnym. W dniu wczorajszym otrzymałem telefon że nie uznali mi gwarancji w serwisie ze względu na uszkodzenia mechaniczne na wskutek niewielkiego wygięcia telefonu.
Na stronie serwisu w uwagach jest również zapis o obitej ramce telefonu w jego górnej części a tego nie było na 100% podczas odbioru telefonu przez sprzedawcę (obita ramka telefonu nie jest przyczyną nie uznania gwarancji) .
W dniu wczorajszym napisałem odwołanie do serwisu, który pewnie podtrzyma swoją decyzję więc będę zmuszony odebrać nie naprawiony telefon u sprzedawcy. I tu moja prośba o pomoc co ja mam zrobić jeśli telefon będzie faktycznie posiadał jakieś uszkodzenia mechaniczne których nie było i nie były opisane w protokole reklamacyjnym, czy mam odebrać telefon czy nie i co wtedy zrobić?
Chciałbym zapytać również czy jest jakiś inny sposób wywalczenia swoich praw ponieważ na chwilę obecną czuję się bezsilny.
Z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam