zwrot towaru kupionego przez int - sprzedawca twierdzi że nie odesłałam paragonu
Witam,
Zakupiłam strój kąpielowy w sklepie internetowym.
Towar przyszedł zupełnie niezgodny z towarem. Brak metki określający rozmiar ale zamówiłam XL a przyszedł rozmiar dziecięcy.
Odesłałam towar żądając zwrotu pieniędzy zarówno za strój jak i za przesyłkę (towar niezgodny z umową).
Wysłałam przesyłką za potwierdzeniem odbioru. Załączyłam paragon oraz wymagany formularz reklamacyjny. Sprzedawca wysłał maila potwierdzającego otrzymanie przesyłki 4 sierpnia, jednak twierdzi że nie dostał paragonu i żebym go dosłała (wiedząc że tego nie zrobię bo oryginał był w przesyłce)
Odpisałam 13 sierpnia że wszystko było odesłane i żeby jeszcze raz sprawdził paczkę. Od tego czasu sprzedawca milczy.
Jakie są w tym przypadku moje możliwości?
Jak mogę (i czym? tzn paragrafy) postraszyć aby otrzymać zwrot pieniędzy?
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
|