Problem z telewizją kablową. - Forum Prawne

 

Problem z telewizją kablową.

Witam potrzebuje porady w sprawie świadczenia usług z telewizją kablową. Dnia 14.08.2014 kończyła mi się umowa w skład której wchodził pakiet 3w1 (internet, telewizja, telefon). Z miesięcznym wyprzedzeniem została wysłana rezygnacja (z dniem 14.08.2014) na ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
14-09-2014, 16:07  
przemek877
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie Problem z telewizją kablową.

Witam potrzebuje porady w sprawie świadczenia usług z telewizją kablową.

Dnia 14.08.2014 kończyła mi się umowa w skład której wchodził pakiet 3w1 (internet, telewizja, telefon). Z miesięcznym wyprzedzeniem została wysłana rezygnacja (z dniem 14.08.2014) na powyższe usługi, głównym powodem było niezadowolenie z usług telefonicznych. Rezygnacja została rozpatrzona pozytywnie. Na dwa tygodnie przed ukończeniem umowy po kilkanaście razy dziennie dzwonił konsultant przedstawiając nowe oferty i namawiając do pozostania nadal klientem firmy. Konsultant po zapoznaniu się z moim niezadowoleniem z telefonu, zaproponował pakiet 2w1 (telewizja, internet) na bardzo korzystnych warunkach i zapewnił że telefon zostanie wyłączony w trybie natychmiastowym. Z dniem 12.08.2014 została zawarta telefonicznie nowa umowa z dodatkowym darmowym pakietem HBO na 1 miesiąc. Telefon nadal pozostawał aktywny, dopiero po wysłaniu 2.09.2014 pisma z interwencją, sygnał został odłączony a firma przeprosiła i zapewniła że wszelkie naliczenia zostaną anulowane. Dnia 9.09.2014 zostało wysłane pismo w sprawie rezygnacji z darmowego pakietu HBO które w tym samym dniu zostało przyjęte i zaakceptowane. Problemy są następujące:

1. Na fakturze za okres 01.09.2014-30.09.2014 mam do zapłaty:
-telewizje
-darmowy pakiet HBO na 1 miesiąc(z którego zrezygnowałem)
-internet
-telefon ( którego nie ma na umowie)
2. Dodatkowo firma naliczyła mi rachunek za okres 12.08.2014-31.08.2014 który został zapłacony podczas trwania poprzedniej umowy na podstawie wcześniejszej faktury obejmującej okres 01.08.2014-31.08.2014
3. Jakie działania poczynić w tym kierunku. Dzwoniąc do konsultanta albo nie można się dodzwonić albo odsyłają pod inne numery. W rezultacie nikt nie może wyjaśnić zaistniałej sytuacji.
4. Czy można w takiej sytuacji zrezygnować z umowy bez żadnych konsekwencji?

Z góry dziękuję za pomoc.
przemek877 jest off-line  
14-09-2014, 23:18  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.164
Domyślnie RE: Problem z telewizją kablową.

Nie, jeśli nie pozwala na to umowa.
nomnes jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Opłaty za telewizję i radio - problem (odpowiedzi: 3) Witam. Otrzymałem rachunek do zapłaty za pięć lat + odsetki za użytkowanie rtv, jednakże cały ten czas był na bieżąco opłacany. Sprawa wygląda...
§ Problem z telewizją N (odpowiedzi: 9) Witam mam prośbę o pomoc, może ktoś miał podobną sytuację, a mianowicie moja umowa z "N" skończyła się w grudniu tamtego roku i do marca nikt nie...
§ Problem z telewizją kablową (odpowiedzi: 1) Witam Od pewnej znanej firmy, z którą zerwałem umowę z końcem lipca, otrzymałem email, że wystawiła mi FV za październik i szczegóły mogę zobaczyć...
§ Zagmatwany problem z telewizją nc+. (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie. Problem z telewizją n a obecnie nc+ wygląda następująco: Moja babcia miała podpisaną umowę z telewizją n na czas określony...
§ Problem z telewizją N (odpowiedzi: 3) Nasz problem pojawił się w połowie grudnia, gdy zdecydowaliśmy się zwiększyć zawartość dysku na dekoderze. Od tego momentu regularnie, z różną...
§ Problem z rozwiązaniem umowy, z telewizją N ! (odpowiedzi: 4) Witam ! Od dwóch miesięcy mam problem z uznaniem rezygnacji z umowy , z usług telewizji N ! Operator kręci, odpisuje na pisma z totalna ignorancją,...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 08:02.