Cytat:
Napisał/a termi I czy jest w ogóle jakaś możliwość wywalczenia odszkodowania za poniesione straty finansowe? |
Jeśli internet masz na firmę, umowa jednoznacznie wskazuje ciągłe dostarczanie usługi i potrafisz udowodnić straty przed sądem, to tak.
1) złóż
pisemną reklamację
2) mają 30 dni na odpowiedź
3) jeśli nie odpowiedzą, reklamacja jest automatycznie uznana za zasadną
4) w wypadku uznania i braku naprawy należy złożyć pisemne żądanie: z powodu przekroczenia terminu na odpowiedź oraz w związku z uznaniem w tym wypadku reklamacji za zasadą, żądam doprowadzenia świadczenia usługi zgodnie z umową w nieprzekraczalnym terminie 7 dni, z zastrzeżeniem, że przekroczenie tego terminu będzie skutkowało rozwiązaniem umowy z winy operatora.
5) kiedy minie siedem dni, proponuję złożyć pisemne wypowiedzenie umowy z winy operatora.