Kupiłem laptopa w dniu 03.09.2014. Dostałem go kurierem zapakowany z wszystkimi plombami. Od momentu zainstalowania systemu i pierwszego użytku sprzęt ukazał swój defekt w postaci pasków na ekranie z późniejszym wyłączaniem się monitora. Wysłałem go ...
Kupiłem laptopa w dniu 03.09.2014. Dostałem go kurierem zapakowany z wszystkimi plombami. Od momentu zainstalowania systemu i pierwszego użytku sprzęt ukazał swój defekt w postaci pasków na ekranie z późniejszym wyłączaniem się monitora. Wysłałem go do serwisu (MSI) dostałem wiadomość że laptop został zalany i dołączone są zdjęci z kropelkami na metalu nie na płytkach odpowiedzialnych za działanie. Dostałem kosztorys napraw części które w pełni mi działały (Gwarancja na 27 miesięcy). Pytanie moje brzmi czy można jakoś wykazać że owe kropelki nie wpłynęły na problem. Czy można w jakiś sposób odnieść się do tego że były z nim problemy od początku? Prosiłbym o jakąś pomoc wiem że jestem na straconej pozycji ale może ktoś z tego forum ma jakieś nietuzinkowe pomysły. Za duża strata dla mojego budżetu domowego by to zostawić.
02-10-2014, 23:14
Lukasz15000
Początkujący
Posty: 3
RE: Wysłanie Laptopa do serwisu
Nie mogłem znaleźć edycji posta ale dodam fakt że serwis chciał wyłudzić zapłatę za wymianę działających części.
03-10-2014, 15:48
Cypio
Stały bywalec
Posty: 702
RE: Wysłanie Laptopa do serwisu
Cytat:
Napisał/a Lukasz15000
... czy można jakoś wykazać że owe kropelki nie wpłynęły na problem. Czy można w jakiś sposób odnieść się do tego że były z nim problemy od początku?
Bardzo to brzmi jakbyś znał pochodzenie tych "kropelek" i nie przykładał do nich wagi, bo usterka była wcześniej, niż ten płyn się dostał do notebooka.
§ Trzeci rok serwisu ekstra na laptopa (odpowiedzi: 2) Uprzejmie proszę o poradę w poniższej sprawie. W listopadzie 2012 r. zakupiłam laptopa Sony VAIO w autoryzowanym sklepie Sony Centre. Sprzedawca w...
§ wysłanie listu do serwisu, a przekazanie go przez sklep (odpowiedzi: 6) Witam, reklamowałam telefon Nokia z powodu braku zasięgu. Niestety przy pierwszej reklamacji dostałam kosztorys w kwocie 300zł więc wysłałam list...
§ Peknieta obudowa laptopa po powrocie z serwisu. (odpowiedzi: 6) Witam.Mam problem odnosnie laptopa.Zakupilem sprzet 7.12.2010.Od zakupu sprzet byl wadliwy.Po wlaczeniu okazalo sie ze ma uszkodzona płyte...
§ Brak zwrotu Laptopa z serwisu ?? (odpowiedzi: 5) Witam i proszę o pomoc w mojej sprawie.
W listopadzie 2010 roku oddałem do serwisu promobile.pl w kielcach laptopa w celu naprawy karty...