05-11-2014, 18:56
|
| Początkujący | Monitor, "wprowadzenie" w błąd.
Witam serdecznie. Mam pewien problem. W pod koniec sierpnia w jednym ze sklepów sieci Euro RTV AGD zakupiłem monitor - Samsung T28C570w (wtedy za kwotę około 1099 zł - nie pamiętam dokładnie). Na tabliczce z ceną pisało że monitor ma czas reakcji 6.5 ms, myślałem że okej i nie będzie żadnego opóźnienia ani nic. Przychodzę do domu, podłączam monitor i okazuje się że opóźnienie jest bardzo widoczne. Zacząłem czytać różne informacje nt. tego monitora i okazało się że istnieje jeszcze jedna wartość jaką jest "input lag", który wynosił prawie 40ms - co z góry dyskwalifikuje ten monitor do celu jaki miał być przeznaczony. Na tabliczce nie było nigdzie podanej tej wartości input lag, ani nie było pokazane że takowy monitor to ma. Wziąłem go na raty wraz z TV. Czy jest szansa powołać się na 6 miesięczną możliwość zgłoszenia towaru niezgodnego z umową? Jak tak to na co się dokładnie powołać? Najbardziej zależało by mi żeby oddać ten monitor, dostać za niego pieniądze i kupić nowy monitor w tej samej sieci (jednakże sugerując się opiniami z internetu a nie jakiejś pani ze sklepu która nie ma pojęcia co poleca..). Nie chciałbym rezygnować z umowy ratalnej (zresztą i tak nie idzie - minęło 10 dni czy tam 14, nie wiem, nie znam się). Dodam że do monitora został także dokupiony pakiet rozszerzonego ubezpieczenia za ~300 zł. Czy mam szanse na zwrot tej gotówki za monitor + ubezpieczenie powołując się na to 6 miesięczne prawo? Pozdrawiam.
|
| |
05-11-2014, 22:35
|
| Przyjaciel forum | RE: Monitor, "wprowadzenie" w błąd.
Zawsze są jakieś szanse. Poradnik Konsumenta |
| |
07-11-2014, 14:40
|
| Początkujący | RE: Monitor, "wprowadzenie" w błąd.
A ktoś jest mi w stanie dokładniej pomóc? Tzn czego dokładnie mógłbym ich się przyczepić tak abym miał większe szanse.
|
| |
07-11-2014, 14:43
|
| Gość | RE: Monitor, "wprowadzenie" w błąd.
Zapomnij.
|
| |
07-11-2014, 14:58
|
| Początkujący | RE: Monitor, "wprowadzenie" w błąd.
Dlaczegóż to? Nie pisało nigdzie o takiej wartości jak input lag, przez co kupiłem go nieświadomie - czas reakcji powinien wynosić 6,5ms, a to co mam to nie jest na pewno 6,5ms.
|
| |
07-11-2014, 19:49
|
| Przyjaciel forum | RE: Monitor, "wprowadzenie" w błąd. Cytat:
Napisał/a ukasheq Tzn czego dokładnie mógłbym ich się przyczepić tak abym miał większe szanse. |
Niezgodności towaru z umową.
|
| |
07-11-2014, 20:38
|
| Początkujący | RE: Monitor, "wprowadzenie" w błąd.
No tak, ale czym się poprzeć żeby wyszło "na moje"? Powiedzieć że istnieje ta wartość jak input lag, nie zostałem o tym poinformowany? Mogę także powiedzieć że powstał jeden badpixel? (Bo powstał, dziś go zauważyłem). Zresztą, zaraz pakuje sprzęcior i jutro jade do Euro, zobaczymy co powiedzą.
|
| |  |
Podobne wątki na Forum Prawnym | Wątek | § "powinno" = "byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"? (odpowiedzi: 3) Pytanie:
Co w języku prawnym dokładnie znaczy wyraz "powinno"? "Byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"?
Dotyczy:
Rozporządzenia ministra... | § jak w zeznaniu napisać poszczególne osoby w ciągu "i","oraz","a, takze (odpowiedzi: 1) Dzień dobry
Wiem, że to jest forum prawne, ale zwracam się do forumowiczów
jaka jest różnica w zdaniu, gdy występuje kilka rzeczy, osób,... | § "Zaliczka na zakup materiałów" zamiast "Wynagrodzenie za okres..." w tytule przelewu (odpowiedzi: 5) Witam,
od lipca pracuję w firmie produkcyjno-handlowo-usługowej na umowie o pracę. Dostałem umowę do końca roku. Umówiliśmy się na kwotę 2800... | § Mandat od straży miejskiej i jej "wprowadzenie w błąd" (odpowiedzi: 2) Witam serdecznie
Dzisiaj wyjeżdżając z pracy rowerem, którym jeżdżę od roku na zajęcia na studia i do pracy od jakiegoś czasu, spotkała mnie... | § Orange - wprowadzenie w błąd przed podpisaniem umowy "nowa moc internetu do 10mb/s". (odpowiedzi: 32) Witam,
zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mianowicie chodzi o wprowadzenie w błąd mojej siostry (na którą jest dana usługa) oraz mnie, przez... | § "wyprzedaz" zamiast "przeceny" i sprzedaz uzywanego sprzetu jako nowego w cenie noweg (odpowiedzi: 1) WITAM,
na początek zaznaczam, ze proceder jest powszechny i dotyczy zarowno malych sklepow, komisow itp., jak i duzych sieci handlowych.
Taka... | | |