Ustawa konsumencka - zwrot gotówki
Witam,
Sprawa wygląda następująco. Sieć EURO RTV AGD, kupiłem kuchenkę mikrofalową której w domu niestety nie udało mi się uruchomić. Udałem się do sklepu z prośbą o wymianę sprzętu na nowy. Okazało się że to był ostatni egzemplarz i sprzedawca powiedział że w takim razie zostaje tylko reklamacja. Pomyślałem trudno. Złożyłem reklamację powołując się na ustawę konsumencką. Niestety po 14 dniach nie otrzymałem odpowiedzi. Udałem się zatem do sklepu z żądaniem zwrotu gotówki, (takie było żądanie w zgłoszeniu reklamacyjnym). Niestety kierownik sklepu odpowiedział że nie może tego zrobić gdyż "w systemie" ma informację że sprzęt trafił do serwisu i wysłali do mnie pismo. Niestety nic nie dostałem do dnia dzisiejszego (3 tygodnie). Zadzwoniłem na infolinię myśląc że uda mi się to wyjaśnić a tam jak mantrę powtarzają że w systemie widzi że wysłali do mnie pismo.
Czy mogę domagać się zwrotu gotówki? Jeśli tak to jak zmusić do tego sprzedawcę?
Dziękuję za wszystkie dobre rady!
|