Reklamacja z winy sprzedawcy Cyfrowy Polsat
Witam. Zdecydowałem że wezmę telewizję j/w w usłudze SmartDom, telefon mam w Plusie. Otóż sprzedający wprowadził mnie w błąd że mój abonament (44.9 + 10 zł internet) kwalifikuje się do promocji (pani kierownik dzwoniła z pytaniem czy moja umowa się nadaje) i że dostanę telewizję za połowę ceny. Oczywiście się zgodziłem i podpisałem umowę - nie dostałem żadnego potwierdzenia o uczestnictwie w programie, więc poszedłem do innego salonu i zapytałem czy może mi to sprawdzić, tam okazało się że nie ma możliwości by mój abonament nadawał się do SmartDom i nigdzie w systemie nie widnieje potwierdzenie. Nie dostałem tego czego chciałem i nikt mnie nie poinformował że nie wezmę udziału w promocji. Poczułem się oszukany więc istnieje możliwość złożenia reklamacji i odstąpienia od umowy?
|