Problemów z serwisem LG wątek kolejny
Witam,
zwracam się z prośbą o poradę do Forumowiczów. Mam problem ze sprzętem firmy LG i ich serwisem. Żeby nie przedłużać... W czerwcu tego roku zakupiłem telefon LG L70. Od początku były z nim problemy (charczący głośnik). Telefon był czterokrotnie w serwisie LG (trzykrotna wymiana głośnika + aktualizacja oprogramowania), jednak nadal telefon wykazywał wadliwe działanie głośnika (+ serwis porysował mi ekran). Opierając się na warunkach gwarancji producenta, zażądałem wymiany telefonu na nowy. Serwis wymienił mi mojego L70 na model nowszy G2 mini. Początkowo się tym faktem ucieszyłem jednak radość nie trwała zbyt długo. Okazało się, że mój egzemplarz cierpi na problemy z ekranem dotykowym (nieprawidłowe działanie multitoucha, zacinanie dotyku, brak reakcji). Telefon wylądował dwukrotnie w serwisie, serwis usterki nie stwierdził pomimo tego, że nawet nagrywałem scenariusze, które pokazują dobitnie, że ekran nie działa prawidłowo. Serwis odmówił kolejnego przyjęcia telefonu do serwisu twierdząc, że usterki nie ma.
Co mogę z tym wszystkim teraz zrobić? Rzecznik praw konsumenta powiedział mi, że z racji tego, iż na dowodzie zakupu w sklepie widnieje inny model telefonu niż ten, który mam teraz za sprawą ingerencji serwisu, powoduje, że nie mogę powołać się na gwarancję ustawową. Wiem, że moim błędem było to, że mogłem od razu powołać się na nią a nie na gwarancję producenta. Czy jest jeszcze jakaś nadzieja, żeby tę sprawę rozwiązać? Najchętniej pofatygowałbym się osobiście do serwisu, żeby pokazać im jak "sprawny" jest mój telefon...
Z góry dziękuję za wszystkie porady.
|