Nieuczciwy przedsiębiorca nie wywiażałsie z uśługi. Pomocy
Witam.
Krótko nakreślę sytuację w której się znaleźliśmy.
Dnia 22.08.2014 zawarliśmy umowę dotycząca kupna i montażu drzwi wewnętrznych do mieszkania. Wpłaciliśmy także zaliczkę wysokości 1500 zl. Czas realizacji miał być mniej więcej około 6 tygodni . Po upływie tego terminu zaczęliśmy się interesować dlaczego ich jeszcze nie ma.
A mianowicie dzwonić, chodzić do sklepu lecz telefon milczał a sklep był zamknięty. Odwiedziłem już rzecznika praw konsumenta , państwową inspekcje handlowa . Lecz oni nie mogli mi w żaden sposób pomóc. Jedyną informacje jaką uzyskałem to ze firma 8 dni po zawarciu umowy została zawieszona. Złożyłem także zawiadomienie na policje lecz po upływie miesiąca dostaliśmy list o umorzeniu sprawy.
Co mam zrobić w takiej sytuacji ? Gdzie się zwrócić o pomoc, nie chce aby się to tak zakończyło gdyż czujemy się oszukani i chcemy aby ten nieuczciwy sprzedawca poniósł konsekwencje. Gdyż nie jesteśmy jedynym przypadkiem jak się okazuje.
Mogę zamieścić zdjęcia umowy oraz odpowiedzi od policji o umorzeniu.
Pozdrawiam Grzegorz
|