Sklep nie wysyła zakupionego towaru za pobraniem - Forum Prawne

 

Sklep nie wysyła zakupionego towaru za pobraniem

Mam taką oto zagwozdkę, zacznijmy od początku. Dnia 4 grudnia został otwarty sklep internetowy Próchnika (firma odzieżowa). Tego samego dnia zamówiłem u nich płaszcz, mniejsza o to jaki, ten i ten model w tym i ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
12-12-2014, 16:06  
michasacuer
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Sklep nie wysyła zakupionego towaru za pobraniem

Mam taką oto zagwozdkę, zacznijmy od początku.

Dnia 4 grudnia został otwarty sklep internetowy Próchnika (firma odzieżowa). Tego samego dnia zamówiłem u nich płaszcz, mniejsza o to jaki, ten i ten model w tym i w tym rozmiarze. Ubranie jest mi potrzebne na niedzielę, jest to związane z uroczystością na której muszę godnie reprezentować swoja osobę (w tej sytuacji nie ma wyjścia, muszę iść w starym co średnio mnie zadowala). Zamówienie dokonałem za pobraniem (przekazanie zapłaty kurierowi). Oczywiście wszystkie emaile o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia, że paczka jest w przygotowaniu etc doszły w tej samej chwili czyli jak rozumiem, firma zobowiązała się dopełnić formalności i wysłac mi zamówioną rzecz.

W poniedziałek i piszę do biura obsługi klienta, kiedy mogę się spodziewać zamówionego towaru. Cisza. We wtorek równiez nic a paczka nadal ma status "Przygotowywanie w toku". We środę biorę sprawę w swoje ręce i dzwonię.

Rozmawiam z panią przez 4 minuty. Okazuje się że nie mają zamówionego przezemnie płaszcza na stanie. Gadka szmatka kobieta obiecuje mi sprawidzić w salonach czy nie mają tego rozmiaru i obiecuje zadzwonić za 10 minut. Mija godzina 14 tego samego dnia piszę maila czego się mam spodziewać, czy w końcu udało się to załatwić czy nie. Nie otrzymuję odpowiedzi.

W czwartek wykonuję kolejny telefon i znowu to samo, już sprawdzam dla pana w salonach oddzwaniam za 10 minut. Jak można się było spodziewać, odpowiedzi nie otrzymałem do dzisiaj.

Jestem z lekka podirytowany tą sprawą. Z jednej strony poczułem się kompletnie olany przez firmę, z drugiej jestem tak jakby na lodzie, bez towaru. Nie zostałem równiez poinformowany o brakach w magazynach. Nie zaproponowano mi żadnej alternatywy. O co mogę walczyć w tej sytuacji? Nadal interesuje mnie odbiór towaru, już mniejsza z tym że po czasie (płaszcz mi się podoba, tak po prostu) a Próchnik według ich regulaminu ma na to 5 dni, czyli dwa dni po terminie.

I jeszcze jedno, co jeśli nie będą mieli tego płaszcza na stanie? Zostaje tak jakby na lodzie? Czy mogę się nawet domagać tego by usiedli wszyscy i zaczęli igłą i nicia szyć mi towar? Przypominam że wybrałem opcję "Za pobraniem". W regulaminie sklep nie zastrzega sobie jakiegos prawa do wycofania się z tej umowy sprzedaży.

Serdecznie dziękuję za pomoc

Pozdrawiam.

Linki:
Próchnik sklep internetowy: garnitury, płaszcze i kurtki, marynarki. - Sklep.Prochnik.pl
Koszty i czas dostawy - Sklep.Prochnik.pl
michasacuer jest off-line  
12-12-2014, 20:35  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.165
Domyślnie RE: Sklep nie wysyła zakupionego towaru za pobraniem

Cytat:
Napisał/a michasacuer Zobacz post
O co mogę walczyć w tej sytuacji?
O odstąpienie od umowy.
Cytat:
Napisał/a michasacuer Zobacz post
I jeszcze jedno, co jeśli nie będą mieli tego płaszcza na stanie?
Mają obowiązek o tym poinformować.
Cytat:
Napisał/a michasacuer Zobacz post
Czy mogę się nawet domagać tego by usiedli wszyscy i zaczęli igłą i nicia szyć mi towar?
Nie możesz.
nomnes jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zmiana cen przez sklep towaru zakupionego. (odpowiedzi: 3) Dnia 04.01.2016r. w sklepie internetowym Tesco zamówiłam 7 produktów na kwotę 50 zł. z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym dnia następnego...
§ Sklep internetowy nie wysyła towaru. (odpowiedzi: 12) Witam, w zeszłym tygodniu (23.04) Moja dziewczyna kupiła telefon, w sklepie internetowym, cena była bardzo okazyjna. Zakupu dokonała bez zakładania...
§ Wysyłka za pobraniem - zwrot niewłaściwego towaru. (odpowiedzi: 5) Dzień dobry wszystkim! Piszę do Was, Drodzy Forumowicze, gdyż mam nietypowy problem. W zeszłym tygodniu zakupiłem w firmie handlującej częściami...
§ Sklep internetowy nie oferujący wysyłki za pobraniem (odpowiedzi: 3) Witam serdecznie. Chciałbym zasięgnąć języka w pewnej sprawie. Jestem w trakcie otwierania sklepu internetowego. Handlował będę towarami...
§ Zwrot zakupionego towaru - wysyłka złego rozmiaru (odpowiedzi: 3) Witam Niedawno kupiłem koszulkę na allegro. Na aukcji był podany rozmiar L. Niestety, gdy paczka doszła, okazało się, że koszulka jest w rozmiarze...
§ Zwrot towaru zakupionego na aukcji w ciągu 10 dni a koszty wysyłki (odpowiedzi: 6) Witam! Bardzo proszę o odpowiedź na pytanie jak to jest z tą możliwością zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym lub na aukcji w ciągi 10...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:46.