Hejo,
w związku z niefortunnym, dwukrotnym zakupem biletów na koncert rockowy poprzez portal internetowy,(który jest pośrednikiem w zakupie i sprzedaży biletów) - jaką mam możliwość zwrotu tych biletów w ramach starej ustawy (10 dni od daty zakupu nie minęło) lub w myśl nowej ustawy,
gdzie jest mowa o usługach, nie o towarze
Art.38.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
12)o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi
lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Biletów jeszcze nie otrzymałam i podobno dostanę je w marcu czy kwietniu, a może nawet we wrześniu (koncert odbędzie się pod koniec września).
Będę wdzięczna za pomoc w tym temacie, gdyż przeglądając wpisy w internecie - mam sprzeczne informacje.