Witam,
Mam pewien problem. Mianowicie dnia 10.12.2013 zakupiłam obuwie w pewnym sklepie. 28 Listopada oddałam buty do reklamacji, dodam jeszcze, że są to buty zimowe, w których chodziłam niespełna pół zeszłorocznego sezonu zimowego i ok 2 tygodnie w tym roku. W formularzu jako wadę wpisałam pęknięcie podeszwy oraz rozklejenie. Ekspedientka zapewniała 2 letnią gwarancję podczas zakupu.
W odpowiedzi dostałam owe pismo, z nie aktualna datą tj: 17.10.2014r.
I teraz tak czy faktycznie rzeczoznawca ma rację? Ten sklep niestety słynie z odrzuconych reklamacji. Ja nie mam żadnych pretensji, ale buty kosztowały 170 zł i tak na prawdę były mało używane a tego typu pęknięcia pojawiają się po raz pierwszy w historii moich zakupów. Czy mogę w jakiś sposób się odwołać?
Podaję link do serwera, na którym umieściłam zdjęcia:
Reklamacja Photos by meziolek | Photobucket
Ps: odnośnie złej konserwacji, pytałam dziewczynę w sklepie czy należy je impregnować, powiedziała, że nie ponieważ jest to obuwie skóro podobne.
Proszę o pomoc.