10 dniowy zwrot towaru
Witam , kupiłem w sklepie morele.net komputerową kartę graficzną. Po jakichś dwóch tygodniach wysłałem ją na gwarancję ponieważ okazała się wadliwa, czekałem miesiąc i sklep przysłał nową kartę z taką samą wadą. Na stronie sklepu w moim profilu karta pojawiła się jako nowe zamówienie i ma kilka opcji serwisowych w tym zwrot 10-cio dniowy, postanowiłem odzyskać pieniądze i nie bawić się w serwisowanie, niestety po wysłaniu zapytania do sklepu o zwrot uzyskałem odmowę ,uzasadnioną tym że minęło ponad 10 dni od zawarcia umowy. Sądziłem że skoro otrzymałem nowy towar to tak jak w przypadku gwarancji która zaczyna się od daty otrzymania wymienionego nowego towaru który dostałem trzy dni temu, należy się także prawo odstąpienia od umowy na wymieniony towar. Jak to wygląda, czy mam jeszcze szanse na odzyskanie pieniędzy? Proszę o pomoc
|