problem z zamowieniem internetowym. - Forum Prawne

 

problem z zamowieniem internetowym.

Witam W niedzielę zamówilam sukienkę w sklepie internetowym. Utworzylam konto, zlozylam zamowienie, zaplacilam. Problem zaczął się gdy chcialam podejrzeć status mojego zamówienia. "0 zamowień". Nie otrzymalam zadnego potwierdzenia realizacji zamowienia na pocztę. Pieniądze zostaly pobrane ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
23-12-2014, 15:33  
Użytkownik
Gość
Domyślnie problem z zamowieniem internetowym.

Witam
W niedzielę zamówilam sukienkę w sklepie internetowym. Utworzylam konto, zlozylam zamowienie, zaplacilam. Problem zaczął się gdy chcialam podejrzeć status mojego zamówienia. "0 zamowień". Nie otrzymalam zadnego potwierdzenia realizacji zamowienia na pocztę. Pieniądze zostaly pobrane z konta bankowego. Napisalam w tej sprawie do biura obslugi po 2 dniach otrzymalam dopiero odpowiedz:


*Przy składaniu Pani zamówienia wystąpił problem i zamówienie to zostało odrzucone przez system, a co za tym idzie nie zostało zarejestrowane jako zakup.
*
Po każdym poprawnie złożonym zamówieniu klient otrzymuje potwierdzenie na skrzynkę email.
*
Może coś przerwało *połączenie internetowe, albo nie wszystkie kroki zamówienia zostały potwierdzone? Innym powodem mógł być zbyt długi czas przebywania na stronie banku (time out) lub niezgodność danych, która spowodowała odrzucenie zamówienia przez system. Trudno jest określić dokładnie powód zaistniałego błędu, ponieważ przyczyn może być wiele
*
Co do płatności, to pieniądze zostaną Pani zwrócone automatycznie w ciągu pięciu dni roboczych.*
*
Niestety nie mamy możliwości zatrzymania zwrotu pieniędzy i manualnego przełożenia ich na Pani zamówienie, nawet jeśli drogą mailową zostanie ono ponownie potwierdzone. Wszystko sterowane jest przez system komputerowy i *każde zamówienie musi być potwierdzone przez zaakceptowaną płatność złożoną przez stronę, na którą przekierowujemy podczas składania zamówienia.
*
*
Aby zapobiec wystąpieniu problemu w przyszłości, proszę skontrolować, czy Pani przeglądarka nie blokuje plików cookies lub/i zmienić przeglądarkę na inną. Proszę także upewnić się, że Pani karta pozwala na płatności online, jest zarejestrowana w Polsce oraz jest ważna.
*
Proszę sprawdzić następujące punkty:
- czy karta jest ważna
- czy jest zarejestrowana w Polsce
- czy Pani*bank pozwala na płatności online
- *ewentualnie spróbować innej przeglądarki lub komputera
- czy adres jest prawidłowy i dobrze podany na naszej stronie
*
*
Proszę poczekać na zwrot pieniędzy, a następnie wykonać zamówienie jeszcze raz. Jeżeli zależy Pani na czasie, można złożyć oczywiście ponowne zamówienie bez oczekiwania na zwrot pieniędzy, ponieważ saldo i tak zostanie wyrównane.*
*
Rekomendujemy spróbować trochę później lub użyć innej przeglądarki internetowej. Jeżeli problem będzie się powtarzał, proszę skontaktować się z bankiem lub wybrać inną metodę płatności.
*



Promocja na sukienkę trwala 1 dzień, teraz gdybym chciala ponownie ją zamówić musialabym zaplacic o polowę wiecej. Pytanie czy przysługuje mi prawo zakupu tej sukienki w promocyjnej cenie?
Czekam na odpowiedż, pozdrawiam.
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Agito - problem z zamowieniem (odpowiedzi: 3) Witam W dniu wczorajszym przypadkowo zdublowałem zamówienie. Wysłałem do nich maila i formularz z prośbą anulowania (zaraz po zobaczeniu drugiego...
§ Problem z forem internetowym (odpowiedzi: 4) Witam, piszę ten topic ponieważ potrzebuję pomocy/rad w danym temacie. Sprawa wygląda następująco - 4 lata temu chciałem stworzyć forum...
§ problem portalem internetowym (odpowiedzi: 1) Witam, W zeszlym roku odpowiedzialam na ogloszenie jednego z portali w sprawie praktyk. Ogloszenie zawieralo informacje, ze nalezy na próbę umieścić...
§ Problem ze sklepem internetowym (odpowiedzi: 1) Witam Was serdecznie, Jestem tutaj nowy i nie ma co ukrywać poszukuję pomocy. Jak od wielu lat zrobiłem zakupy w sklepie internetowym. Rejestracja...
§ samochód z salonu niezgodny z zamowieniem (odpowiedzi: 8) W kwietniu tego roku zamówiłem samochód dostawczy chłodnia,omówiłem ze sprzedawca salonu że samochód ma mieć tylną oś (koła)na długości co najmniej...
§ Niezgodność towaru z zamowieniem - rek. mebli (odpowiedzi: 2) Czy mogę prosić o pomoc. Tydzień temu zakupiłem komplet mebli tapicerowanych w skórze. Po dostarczeniu do domu po kilku godzinach zauważyłem małe...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:41.