Niesprawy laptop
22 grudnia 2014 w godzinach popoludniowych zakupilam laptopa marki ASUS w sklepie RTV EURO AGD. W sklepie poinformowano mnie ze sprawdzenie tego czy laptop dziala kosztuje 60 zl(nikt nie powiedzial ze chodzi o zainstalowanie komputera i ze wlaczyc moge o sama). Do tego zostalam naciagnieta na ubezpieczenie tego komputera w kwocie 650zl (nikt mnie nie poinformowal ze moge wziac ubezpieczenie nie tylko w pelnej wersji ale np. tylko0 w wersji zaawansowanej).
Przywiozlam komputer do domu, zgodzie z instrukcia naladowalam go 3 godziny, a nastepniepo otwarciu klapki byl juz wlaczony itrwala i9nstalacj. Doprowadzialam ja do konca i okazalo sie ze nie dziala klawiatura.
Nastepnego dnia (23.12.14r.) popoudniu zawiozlam laptopa do sklepu i zglosilam wade. Sporzadzilismy zgloszenie reklamacyjne. W dniun wczorajszym otrzymalam list polecony ze reklamacja nie zostala uwzgledniona.
Czy mam jeszcze jakies szanse aby walczyc o uznanie wady sprzetu z winy sprzedajacego? Czy jest mozliwe aby w ciagu tych kilku dni komputer zdazyl w okresie swiatecznym dostarczony do serwisu sprawdzony i zostala sporzadzona ekspertyza? Czy moge rzadac ekspertyzy serwisanta? Czy jeszcze moge walczyc o prawo rekojmi?
PS. LIst o nieuznaniu gwarancji dostalam z gownej siedziby sklepu w warszawie a nie odserwisanta. Uzasadnienie p[odane:Weryfikacja techniczna reklamowanego towaru wykazala ze zgloszona wada towaru nie wynika z niezgodnosci towaru z umowa, a z przyczyn niezaleznych od przedawcy i niezwiazanych z towarem, jest natomiast skutkiem niewlasciwego uzytkowania.
|