Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki - Forum Prawne

 

Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Witam, skończyła mi się właśnie umowa z Multi Media i zadzwonił ich pracownik z propozycją przedłużenia umowy. Jak się okazuje kobieta z którą zawarłem umowę, ponownie mnie okłamała (nie będę opisywał teraz poprzedniej sprawy), tj ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
17-01-2015, 23:11  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Witam,
skończyła mi się właśnie umowa z Multi Media i zadzwonił ich pracownik z propozycją przedłużenia umowy.
Jak się okazuje kobieta z którą zawarłem umowę, ponownie mnie okłamała (nie będę opisywał teraz poprzedniej sprawy), tj powiedziała mi, że nie wzrośnie mi abonament po skończeniu się umowy i będzie wynosił dokładnie tyle samo.
Napisałem ponad miesiąc temu do nich skargę i miałem nadzieję, że się do niej ustosunkują. Niestety żadnego odzewu oprócz automatycznej odpowiedzi o nadaniu nr sprawie.
Znalazłem natomiast na ich stronie to:
W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

Operator odpowiada na reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania. W przypadku braku rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni, Operator informuje Abonenta o potwierdzeniu przyjęcia reklamacji podając nazwę, adres i numer jednostki Operatora rozpatrującej reklamację.
Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia przyjmuje się, że ta reklamacja została uznana.


W piśmie wysłanym jako plik, wskazałem osobę która ze mną rozmawiała z imienia i nazwiska oraz datę i godz. rozmowy. W nagłówku nie napisałem natomiast reklamacja tylko skarga. Może mieć to znaczenie jeśli chodzi o sprawę.
Teraz minęło ponad 30 dni. Czy chodzi tu o dni robocze?
Co z tym teraz robić, bo przysłali mi rachunek o 19zł większy, który muszę zapłacić do końca miesiąca.

P.s
Pismo wysłałem na ich arkuszu reklamacyjnym z adnotacją reklamacja, ale w pliku już jako skarga.
załamany1 jest off-line  
17-01-2015, 23:15  
nintendo007
Zbanowany
 
Posty: 638
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

[QUOTE]Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od jej złożenia przyjmuje się, że ta reklamacja została uznana.[QUOTE]

Zakładając że twoje pismo dotarło, masz już odpowiedź.
Rachunek zapłać bo nie masz wyboru, później możesz dochodzić swoich praw.
nintendo007 jest off-line  
18-01-2015, 13:03  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Nawet jeśli dostałem coś takiego?

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za kontakt z Departamentem Obsługi Klientów Multimedia Polska
SA.
Informujemy, że wiadomość została przekazana do realizacji przez
naszych pracowników. Dołożymy wszelkich starań, aby sprawa została
załatwiona w ciągu 2 dni roboczych.

Jeśli w zgłoszeniu podany został prawidłowy numer telefonu, możemy
również kontaktować się telefonicznie.

Pozdrawiamy

Multimedia Polska
Dział Korespondencji

Wiadomość została wysłana automatycznie. Prosimy na nią nie
odpowiadać.


...a później to:

Dziękujemy za kontakt z naszą firmą.


W odpowiedzi na Pańskie pismo, które wpłynęło dnia 2014-12-16 informuję, że sprawa skierowana została do sprawdzenia przez uprawniony do tego dział.
Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod sygnaturą...

Pisemna informacja zwrotna zostanie przesłana na wskazany przez Pana adres korespondencyjny, w możliwie najkrótszym czasie.

Pragnę zapewnić, że Multimedia Polska z największą uwagą śledzi wszelkie skargi oraz uwagi Abonentów, a w przypadku stwierdzonych uchybień, niezwłocznie podejmuje wszelkie działania konieczne do ich usunięcia.

Wyrażam nadzieję, że podjęte przez Operatora działania spełnią Pana oczekiwania.



W razie dodatkowych pytań proszę o ponowny kontakt - służymy pomocą.

Zapraszam również do kontaktu z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 244 244 244.
Pozdrawiam
...

Chyba coś mylisz, bo to nie jest rozpatrzenie reklamacji tylko informacja m.in. o terminie jej rozpatrzenia.
I co z tymi 30toma dniami?
załamany1 jest off-line  
18-01-2015, 13:12  
nintendo007
Zbanowany
 
Posty: 638
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

30 dni to maksymalny ustawowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
nintendo007 jest off-line  
18-01-2015, 13:33  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Oczywiście tylko czy chodzi o dni robocze tak jak np. w niektórych bankach czy 30 dni kalendarzowych?
załamany1 jest off-line  
18-01-2015, 13:52  
nintendo007
Zbanowany
 
Posty: 638
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

30 dni kalendarzowych
nintendo007 jest off-line  
18-01-2015, 17:38  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Cytat:
Napisał/a nintendo007 Zobacz post
Rachunek zapłać bo nie masz wyboru, później możesz dochodzić swoich praw.
Cytat:
Napisał/a nintendo007 Zobacz post
30 dni kalendarzowych
Jeśli tak, to chyba napiszę do nich lub nawet zadzwonię, bo nie zamierzam im dopłacać do interesu.
Rozmowa się nagrywa więc niczego się nie wyprą.
Opłatę mam wnieść do 31.01
załamany1 jest off-line  
20-01-2015, 12:13  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Miałem nadzieję, że jeszcze ktoś wtrąci kulka słów

nintendo007 dziękuję za odp.
Dam znać jak sprawa się zakończy.
załamany1 jest off-line  
20-01-2015, 22:57  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

No i lipa. Wysłali mi listem poleconym odpowiedź którą wysłali 28 dnia.
Oczywiście odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje i zamierzam zrezygnować z ich usług.
To tyle.
załamany1 jest off-line  
20-01-2015, 23:07  
nintendo007
Zbanowany
 
Posty: 638
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Dział sprzedaży-
Biuro obsługi klienta-
nintendo007 jest off-line  
22-01-2015, 13:07  
załamany1
Użytkownik
 
Posty: 106
Domyślnie RE: Termin rozpatrzenia reklamacji przez operatora kablówki

Chcą mnie zatrzymać i w piśmie "zaproponowali" rachunek mniejszy od tego który miał być po ustaniu promocji.
Miało być 15zł, a jest 19zł.

Pismo już napisałem. Jutro wyślę.
załamany1 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Przekroczony termin rozpatrzenia reklamacji (odpowiedzi: 3) Witam. Dokładnie dn. 19 stycznia dałam telefon do reklamacji do sieci T- MOBILE. Napisałam, że coś z szybka oraz dotyk. Po 14 dniach roboczych miałam...
§ Termin rozpatrzenia reklamacji (odpowiedzi: 8) Witam serdecznie, złożyłem reklamację na usługi internetowe. Na stronie operatora znajduje się informacja, że mają 30 dni na rozpatrzenie...
§ Termin rozpatrzenia reklamacji przez ZiKiT KRAKÓW (odpowiedzi: 1) Witam, 7 marca dostałem kwit za nie uiszczenie opłaty za postój. Jednak auto stało na wysokości bramy wjazdowej (bramy która należy do mojej posesji....
§ Termin rozpatrzenia reklamacji przez bank (odpowiedzi: 6) Witam serdecznie forumowiczów, chciałbym uzyskać informację/podstawę prawną (niestety nie wiem gdzie takich rzeczy szukać) odnośnie praw...
§ Termin rozpatrzenia reklamacji (odpowiedzi: 7) Witam serdecznie. Mam mały dylemat odnoście ustawowego terminu rozpatrzenia reklamacji czy też odwołania od mandatu, który otrzymałem w środku...
§ Termin rozpatrzenia reklamacji (odpowiedzi: 5) Z tego co się orientuję srzedawca jest zobowiązany w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji towaru poinformować mnie o wyniku jej rozpatrzenia....


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:31.