niezgodnosc towaru z umowa
Witam. Moim wielkim utrapieniem stal sie tablet. Zostal zakupiony w dniu 27.11.2014r. Po 3 dniach zostal wymieniony na nowy poniewaz samoczynie sie restartowal. Pozostal na tym samym paragonie. Tydzien po uzytkowaniu nowego egzemplarza znowu pojawily sie objawy. Samoczynny restart. Zglosilam niexgodnosc towaru z umowa opisujac wszelkie dolegliwosci z zadaniem zwrotu pieniedzy. Wniosek oddalono i wymieniono baterie. "Bateria jest materialem eksploatacyjnym, traci swoje parametry podczas uzytkowania". Jak tygodniowy tablet moze stracic parametry i wlasciwosci baterii? Po dniu uzytkowania znowu zaczal sie restartowac. Znow napisalam pismo o niezgodnosci towaru z umowa. Wniosek oddalono. Zaproponowano naprawe. Oczywiscie czego? baterii. Nie mam juz sily nie mam ani tabletu ani pieniedzy. Tablet spedza wiecej czasu w serwisie niz w domu. Bylam u inspektora inspekcji handlowej. Doradzil mi nie zgodzic sie na naprawe oraz zlozyc wniosek o wczecie postepowania medjacyjnego. Na naprawe sie nie zgodzilam kierownikowi powiedzialam o krokach ktore zamierzam wykonac. Moje pytanie brzmi : z punktu prawnego jakie przysluguja mi prawa? Na co moge sie powolywac?
|