OVH nie dba o klienta
Witam serdecznie,
Parę miesięcy temu wykupiłem serwer i domenę w serwisie OVH. Podczas rejestracji nie wyraziłem zgody na wysyłanie informacji marketingowych. Następnie przestałem korzystać z usług OVH i w przeciągu kilku tygodni otrzymałem od nich "magazyn OVH" - duża ulotka reklamowa. Owa ulotka przyszła na pocztę listową, tradycyjną.
Skontaktowałem się w tej sprawie z działem pomocy OVH i dostałem informację , że zajmie się tym odpowiedni dział, lecz po 2 kolejnych wiadomościach wysłanych do nich zero odpowiedzi. Od wysłania pierwszej wiadomości z zapytaniem dlaczego mi to wysłali minął około miesiąc.
Czy mogę w związku z tym domagać się zadośćuczynienia od firmy OVH? Z tego co wiem złamali prawo ponieważ mimo nie wyrażenia przeze mnie zgody na wysyłanie śmieci na pocztę oni to zrobili. Co mam zrobić w tej sprawie?
|