Bank nie chce zmienic mojej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Witam.
Może nie jest to poważny problem ale zastanawiam się jak wygląda to od strony prawnej. Na stronie serwisu www zauważyłem, że mam zaznaczoną zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych. Postanowiłem to zmienić. Niestety po trzech próbach i trzech zmarnowanych kodach dalej zgoda była zaznaczona. Zadzwoniłem do konsultanta, który poinformował mnie, że nie mogę tego zmienić bo w bazie mają mój stary, książeczkowy numer dowodu (zakładałem konto kiedy jeszcze obowiązywały stare dowody osobiste). Nikt nigdy nie prosił mnie o podanie nowych danych. Przecież moje dane osobowe to nie tylko numer dowodu, ale również adres e-mail, pesel, imię i nazwisko itp. Bank pozostaje nieugięty. Czy Bank może odmówić mi zmiany mojej zgody powołując się na zły numer dowodu w bazie??
Z innego jeszcze powodu postanowiłem się z owym bankiem pożegnać. Przez półtora miesiąca nie potrafią wysłać mi nowej karty. Jest to uciążliwe, bo nie mogę wybrać pieniędzy. Muszę przelewać je na konto innej osoby, która może dopiero je wybrać. Oczywiście karta mogła zaginąć na poczcie, ale zamówiłem kolejną i od trzech tygodni jest widoczna w serwisie www, natomiast wciąż żadna do mnie nie dotarła. Konsultant stwierdził, że mogę te karty zastrzec. Oczywiście mogę to zrobić, natomiast powody zastrzeżenia które mogę wybrać w serwisie sugerują mój udział w tym, że nie mam karty. Np. karta została skradziona, lub zagubiona. Nie zagubiłem karty, ani mi jej nie skradziono. Po prostu bank mi jej nie dostarczył. Założę się jednak, że chętnie pobierze opłatę za obydwie karty. Czy bank ma prawo pobrać opłaty za coś czego mi nie dostarczył??
|