Krzesło/fotel na gwarancji. Zwrot gotówki
Witam. Sprawa wygląda tak. Pół roku temu kupiłem krzesło biurowe (2lata gwarancji) i po czasie zepsuło się- same opuszczało się w dół. Zawiozłem na reklamacje, naprawili tzn. wstawili cały dół (kółka wraz z resztą) od jakiegoś innego fotelu. Po dwóch tygodniach jedno kółko się całkowicie odłamało. Zawiozłem ponownie na reklamacje, tym razem napisałem w formularzu, że chce wymiany na nowe krzesło bądź zwrotu gotówki. (bo już nie chce tego szmelcu co wstawili). Dzisiaj zadzwonili, że zostało naprawione. Gdy powiedziałem, że nie chciałem naprawy, gościu odpowiedział "prosze Pana, jeżeli jest możliwość naprawy krzesła to je naprawiamy, może się panu popsuć 10 razy, ale jeżeli można naprawić to to robimy". I teraz pytanie... Czy mogę mimo wszystko żądać zwrotu gotówki ? Jak to z tym jest. Z góry dziękuje za odpowiedź!
|