reklamacja na podstawie ustawy jako Towar niezgodny z umową
Witam
Sprawa dotyczy skórzanego naroznika, kupilismy go w sklepie w sierpniu 2014. Juz po miesiącu zlozylismy pierwsza reklamacje, serwis przychelam zabral uszkodzone elementy. Po 4 tygodniach odwiezli spowrotem nam reklamowane elementy niestety tylkojedne element z 4 został naprawiony, pozostałe nawet nie zostały dotkniete. A wiec trały kolejne reklamacje i kolejne, az w koncu znudziło nam się to wszystko i zazadalismy zwrotu gotowki ze wzgledu na niemoznosc naprawy przez serwis, odstaplismy od umowy i zazanczylismy ze wady sa istotne.
Pismo zlozylismy w sklepie gdzie kupilismy mebel, prawidlowo w ciazu 14 dni powinni nam odpowiedziec jednak tego nie zrobili. Dostalismy list od producenta, ale list był adresowany do sklepu i na liscie w naglowku gdzie powinny zanjdowac sie nasze dane sa dane skelpu po za tym skoru skladalismy reklamacje do skelpu to on powinnien nam odpisac, tak?
Złozylismy wiec kolejne pismo do sklepu zwiazu z brakiem odpowiedzi na nasza wczesniajsza reklamacje, odstapienie od umowy domiewamy ze reklamacja jest uzasadniona. Pani ze sklepu tlumaczykla sie tym ze pomylili adres. Minely kolejne juz 14 dni i znowu nie dostalismy zadnej odp. od sklepu. Za to znowu producent wysylam nam jakies glupie pisam, ze oni naprawia ten naroznik i to na miejscu i ze nie mozemy odstapic od umowy bo wady nie sa istotne wedlug nich.
Opisze co jest wadliwe:
1. narozlnik jest rozkladany z funkcja spania - jednak kazdy element ma inny wysokosc, wysuwka sie rozwa, gabka na rogu jest zagieta i czuc deski. Jest to duzy dyskomfort podczas lezenia - brak funkcji spania
2. fotel ktory mial byc rozkladany na trzy raz sklada sie sam, wraca do swojego pierwszego stanu - mial byc rozkladay nie jest
3. oparcia na fotelach sa rozkladane, niestety polamalo sie cos w srodku i wyszlo wszystko na wierzch
4. zostalo wymienione wadliwe poszycie, boczek fotela, teraz jest z innej faktury i w innym odcieniu.
5. po kilku juz reklamacjach i zabieraniu naroznika, przewzeniu w transporcie zostal uszkodzony, jest porysowany, gdzie serwisc na miejsu zgrzewal zarysy ale wyszly dalej
Ogolnie naroznik nie spełania swoich funkcji wypoczynkowych jak i estetycznych.
Prosze o pomoc na co mozemy jeszcze powolac sie do sklepu aby zwrocili nam w koncu pieniadze i zabrali ten naroznik od nas z mieszkania. Czy mozemy zzdaca odsetek od przekraczającego już dawno terminu odpowiedzi ?
|