Towar nieopłacony pomyłkowo wysłany do klienta
Witam,
klient zamówił na naszym firmowym allegro towar wybierając jako sposób dostawy paczkomat z przedpłatą. Klient wybrał sposób zapłaty, jednak nie dokonał wpłaty na nasze konto. Niestety, umknęło to mojej uwadze. Po mailowej konsultacji z klientem, jaki kolor przedmiotu wybiera, towar został wysłany i odebrany przez niego na następny dzień.
Po 3 dniach księgowa poinformowała mnie o braku wpłaty, po czym przez okres ostatnich 45 dni próbowałem kilkukrotnie skontaktować się z klientem telefonicznie oraz mailowo. Niestety, nie odpowiada on na maile ani nie odbiera telefonu. Wysłaliśmy wezwanie do zapłaty przesyłką poleconą z potwierdzeniem dostarczenia, jednak nie została ona odebrana.
Klient loguje się na allegro, więc nie ma możliwości, żeby nie dostał naszych wiadomości.
Dodam, że prowadzi on działalność gospodarczą, a do zamówienia dołączona była faktura vat.
Moje pytanie brzmi - co możemy w takiej sytuacji zrobić ? Na jakie przepisy możemy się powołać przy takich sytuacjach?
|