źle wystawiona faktura?
Dzień dobry wszystkim. Szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie w sprawie otrzymanej faktury za zakup sprzętu w sklepie NEONET.
Kupiłem zmywarkę. Na etykiecie była cena 1499 zł. Sprzedawca pakując sprzęt powiedział: "dam panu jeszcze odemnie montaż, uruchomienie pierwsze przez naszego instalatora gratis". Zgodziłem się. Towar zapakowaliśmy (był z wystawy) i zaczęliśmy sprawy formalne, poinieważ kupowałem sprzęt na raty. Sprzedawca wydrukował mi umowę ratalną, ale w momencie druku faktury VAT zakupu coś się popsuło. Umówiliśmy się że fakturę dostarczy mi instalator, który faktycznie przyjechał tak jak pan mówił dwa dni później. Pan instalator - nie będę tu komentował wykonanej usługi, ponieważ nadaje się do zgłoszenia, że została wykonana źle i groziło zniszczeniem sprzętu. Fakturę przeczytałem w momencie rejestracji sprzętu na stronie producenta w celu wydłużenia gwarancji - tak akcja promocyjna.
Na fakturze widnieje moja zmywarka w cenie 1360zł i usługa montażu w cenie 239 zł. Tłumaczenie kierownika sklepu jest następujące: "nie zapłacił Pan za tą usługę ponieważ obniżiliśmy panu cene zmywarkę o tą wartość", ale ja zapłaciłem 1499 zł. jak towar popsuje mi sie za 4 lata i będzie wymiana na nowy to bedzie brana pod uwagę cena 1360zł według faktury. Kierownik nie chce mi wystawić pisma korgującego(wyjaśnienia) faktycznej ceny.
Dodam jeszcze ze sprzedawca przyznał się ze wprowadził mnie w błąd ze nie poinformował o formie zapisu na fakturze, a kieronik obiecywał dwukrotnie ze pismo napisze po czym jak zjawiłem się w sklepie znowu przekładał termin. Umowa ratalna jest na "zmywarkę" na kwotę 1499 zł
Proszę o radę co mam zrobić zeby otrzymać faktrę na której będzie pełna wartość za zakupiony sprzęt.
|