reklamacja kostki brukowej
w czerwcu tego roku zakupiłam kostkę brukowa w ilości ponad 100 m (9 palet). brukarze rozłożyli mi na podwórku 7 i pol palety po czym prace zostały przerwane. po przyjeździe z pracy kazałam zaprzestania prac ponieważ na moim podwórko zamiast ładnej mieniącej się kostki odcieniami szarości zobaczyłam bezowe plamy na szarym tle.Jak się okazało później po sprawdzeniu prze zemnie palet kostka pochodziła z rożnych miejsc produkcji. 7 palet z Raciborza , 2 z Kielc, 1 z Nowego Targu. 7 palet było w miarę spójnych kolorystycznie (odcienie popielu) 2 palety odcienie beżu, 1 paleta odcień beżu z czarnym nalotem. kostka którą zamawiałam to kolor wapien dewoński color mix. producent zastrzega sobie iż odcienie kostek mogą się nieco różnic od siebie . jednakże kostka którą ja otrzymałam różni się znacznie. wynikło to z tego ze sprzedający zamiast sprowadzić ja z jednego miejsca produkcji sprowadził z kilku. nie da się jej pomieszać tak aby podwórko ładnie wyglądało, różnica kolorystyczna jest zbyt wielka . sprzedający któremu zgłosiłam reklamacje każe mi reklamować kostkę u producenta . wiem ze producent nie uzna mi reklamacji ponieważ nie ma ku temu podstaw . moje pytanie brzmi:czy sprzedający powinien mi uznać reklamacje gdyż on tu zawinił, ponieważ chciał sprzedać towar a nie mógł go dostać w jednym zakładzie wiec pozbierał gdzie się dało i przysłał do mnie. wydaje mi się ze pracując długo w tej branży powinien wiedzieć ze jeśli zamówi towar w rożnych zakładach możne on się znacznie różnic od siebie.dodam ze kostka miała być gatunku pierwszego a cena która za nią place mala nie jest. teraz to wygląda tak jakbym miała kostkę pierwszego gatunku wymieszana z drugim gatunkiem(ta wpadająca w bez wygląda jakby nie miała dodanego barwnika) .Zanim zamówiłam ta kostkę widziałam ja na 4 podwórkach na każdym kolorystyka była spójna. jestem załamana ponieważ zbierałam długo pieniądze na to żeby mieć ładne podwórko a teraz wygląda to fatalnie. proszę o jakąś poradę w tej kwestii.
|