Naprawa Modelu RC i brak kontaktu ze sprzedawcą
Witam serdecznie. Dnia 01.06 zakupiłem model RC od sklepu internetowego ***mod***.pl po 14 dniach uległ on uszkodzeniu, w rozmowie telefonicznej ze sklepem powiedziano mi żebym wysłał fakturę zakupu, kartę gwarancyjną i model do sklepu a oni zobaczą co z tym zrobić (stwierdzając jednocześnie że na pewno to ja uszkodziłem model i będę musiał zapłacić z własnej kieszeni). Po 14 dniach zadzwoniłem z pytaniem co z moim modelem, niestety wszyscy byli na urlopie i nikt się nim nie zajął, po kolejnych 14 dniach zadzwoniłem ponownie, wtedy Pan z serwisu powiadomił mnie że uszkodzona została zębatka którą muszą zamówić ale ich dystrybutor jej w tej chwili nie ma wiec muszę czekać. Minęło 2 i pół miesiąca a ja nadal nie mam żadnej odpowiedzi ze strony sklepu. Dodatkowo nie odpisują na maila. W ostatnim telefonie zasugerowano mi że może to potrwać nawet pół roku. Co robić ? jakie mam prawa ?
|