Naprawa gwarancyjna / wymiana produktu na wolny od wad - Forum Prawne

 

Naprawa gwarancyjna / wymiana produktu na wolny od wad

Sytuacja jest następująca : 1. 06-08-2015 zgłosiłem reklamację wyświetlacza / matrycy w laptopie w okresie gwarancyjnym. Urządzenie zostało odesłane do producenta. Wyświetlacz został wymieniony i produkt odesłany do mnie z powrotem w dniu 17-08-2015. 2. ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-08-2015, 14:58  
jubiler
Zbanowany
 
Posty: 18
Domyślnie Naprawa gwarancyjna / wymiana produktu na wolny od wad

Sytuacja jest następująca :

1. 06-08-2015 zgłosiłem reklamację wyświetlacza / matrycy w laptopie w okresie gwarancyjnym. Urządzenie zostało odesłane do producenta. Wyświetlacz został wymieniony i produkt odesłany do mnie z powrotem w dniu 17-08-2015.

2. Po otwarciu przesyłki okazało się, że laptop jest w stanie odbiegającym od pierwotnego. Obudowa była poskładana niedbale, odpadały od niej elementy.

3. Zgłosiłem problem i wysłałem dokumentację w postaci zdjęć z żądaniem przysłania do mnie serwisanta, gdyż nie chciałem już odsyłać laptopa (jest mi niezbędny do pracy). Chciałem, aby laptop został doprowadzony do stanu pierwotnego.

4. Serwisant przybył w dniu 26-08-2015 rozkręcił urządzenie, wymienił niezbędne elementy i przy okazji skręcania "spalił" płytę główną (serce komputera). Zamówił telefonicznie nową i kazał czekać.

5. Serwisant przybył z nową płytą główną w dniu 27-08-2015. Okazało się, że jest to płyta od nowszego modelu i nie będzie pracować w moim. Po raz kolejny zamówił element....i kazał czekać.

6. w dniu 28-08-2015 (dzisiaj) serwisant przybył ponownie i z właściwą już płytą. Przy okazji wymienił ponownie wyświetlacz na nowy i poskręcał laptop. Zrobił test i stwierdził że wszystko jest OK.

7. Po wyjściu serwisanta zacząłem sprawdzać urządzenie i okazało się, że nie ma dźwięku. Nie pomogła reinstalacja sterowników i żadne działania wskazane telefonicznie przez serwisanta. Stwierdził, że ta naprawa została już zakończona i muszę dzwonić na infolinię, aby zgłosić problem z dźwiękiem.

8. Zadzwoniłem zatem na infolinię, kolejny Pan prosił abym powciskał różne kombinacje klawiszy, ale nie odniosło to żadnego skutku. Zaproponował kolejną wizytę kolejnego serwisanta w przyszłym tygodniu (koło środy), ponieważ musimy poczekać na podzespoły (pewnie kolejna płyta główna). Zapytałem, czy nie prościej byłoby wymienić urządzenie na nowe, pełnowartościowe, ale upierał się , że jedyne co może zaproponować to serwis i kolejną wymianę podzespołów.

Proszę o poradę, czy przysługuje mi wymiana laptopa na nowy ?? Jestem już zmęczony ta trzytygodniową przeprawą. Po każdej wizycie serwisu jest coraz gorzej, albo nie działa inny element urządzenia. Producent oczywiście upiera się przy kolejnej naprawie, twierdząc że będzie to dopiero 3 naprawa (w ciągu 3 tygodni ).

Gwarancja kończy się 25-09-2015, a ja coraz mniej wierzę w to urządzenie po tym skręcaniu / rozkręcaniu. Obawiam się, czy po tej całej grotesce urządzenie nie padnie na dobre, gwarancji już nie będzie, a ja zostanę ze sprzętem po nieudolnych naprawach.

Czy mogę prosić "mądre głowy" o konsultację ??

Pozdrawiam i z góry dziękuję.
jubiler jest off-line  
30-08-2015, 18:03  
bebo
Użytkownik
 
Posty: 337
Domyślnie RE: Naprawa gwarancyjna / wymiana produktu na wolny od wad

Reklamacja na jakiej podstawie: gwarancja czy Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego?
bebo jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Zwrot / wymiana / naprawa gwarancyjna? (odpowiedzi: 3) Witam, Otóż mam pewien problem z transakcją. Mianowicie, prowadzę sprzedaż*internetową na allegro. Został zamówiony u mnie zegarek. Wszystkie są...
§ Media Expert - naprawa gwarancyjna, a wymiana towaru na inny (odpowiedzi: 6) Witam serdecznie! Chciałbym zapytać się o poradę dot. reklamacji gwarancyjnej złożonej 1 sierpnia tego roku w sklepie MediaExpert. Półtora miesiąca...
§ naprawa gwarancyjna (odpowiedzi: 4) Witam zepsuł mi się tusz do drukarki złożyłem reklamacje w sklepie oni towar przyjęli było to miesiąc temu do dziś żadnej odpowiedzi,czy mogę żądać...
§ Długa naprawa gwarancyjna-Plus GSM (odpowiedzi: 4) Witam,jestem abonentem Plus GSM,niestety posiadający przezemnie telefon HTC zepsuł się więc zaniosłem go do naprawy w ramach gwarancju,przy przyjęciu...
§ Naprawa gwarancyjna notebooka, a wymiana na nowy (odpowiedzi: 12) Uszkodził mi się notebook. Skorzystałem z gwarancji producenta i wysłałem go do jego serwisu. Po 30 dniach pobytu notebooka w serwisie otrzymałem...
§ UMOWA GWARANCYJNA - druga wymiana towaru na wolny od wad - bieg terminu gwarancji. (odpowiedzi: 3) Witam serdecznie, sprawa dotyczy zakupionego sprzętu (iPoda), a mianowicie, 2.12.2008 r. zakupiłem owy sprzęt w sklepie; 19.08.2009 r. zgłosiłem...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:59.