Zwrot / wymiana / naprawa gwarancyjna?
Witam,
Otóż mam pewien problem z transakcją. Mianowicie, prowadzę sprzedaż*internetową na allegro. Został zamówiony u mnie zegarek. Wszystkie są objęte gwarancją producenta przez 24mc. Zegarek został wysłany wszystko cacy. Po kilku dniach od dostarczenia przedmiotu dostaję maila od kupującego, iż w zegarku nie działała bateria, więc Pani poszła do zegarmistrza i ją wymieniła, ale niestety najwidoczniej nie jest to wina baterii bo zegarek się przycina, dodatkowo Pani twierdza, że zegarek, który dostała odbiega trochę*od opisu, gdyż posiada inny kolor. Po szybkim ustaleniu, okazuje się, że Pani przez omyłkę*dostała nie ten zegarek co trzeba, przepraszam za sytuację i mówię, że jak najbardziej wymienię*zegarek na poprawny. Po chwili otrzymuje zdjęcia przedmiotu i na tylnej części zegarka dostrzegam 4 wyraźne ryzy na bransolecie, spowodowane otwieraniem zegarka - każdy zegarek mam fotografowany przed wysyłką. Tutaj pojawia się problem. Mianowicie, gdybym zgodził się*na wymianę*zegarka, sam w danej sytuacji musiałbym dany zegarek wysłać na gwarancji, gdzie najprawdopodobniej naprawa została by wykonana odpłatnie, gdyż zegarek nosi ślady otwierania co m.in. najprawdopodobniej anuluje gwarancję (zegarmistrz, z którego Pani korzystała najwidoczniej nie posiada odpowiedniego sprzętu do otwierania dekli.). Tutaj pojawia się moje pytanie - czy mam obowiązek wymiany danego zegarka? Gdyby Pani otrzymała zegarek niedziałający i skontaktowała się ze mną, niezwłocznie bym go wymienił, jednak teraz, zegarek nosi takie ślady, przez które narażony jestem na dodatkowe koszta naprawy.
|