Poszukiwałem odpowiedzi na moje pytanie ale nie udało mi się jej znaleźć. Jeśli gdzieś jej już udzielono to będę bardzo wdzięczny za odnośnik.
Sprawa wygląda tak: moje żelazko uległo uszkodzeniu dlatego zalogowałem się na stronie sklepu w którym je kupiłem i 6 listopada wypełniłem formularz reklamacji. 9 listopada otrzymałem wiadomość mailową, że 10 listopada pojawi się u mnie kurier w celu odebrania mojego żelazka. Zgodnie z tą informacją kurier pojawił się u mnie po paczkę, a 12 listopada była ona już w sklepie. 16 listopada otrzymałem informację od producenta żelazka że zostało ono do niego dostarczone i niedługo otrzymam dalsze informacje. 27 listopada dostałem maila, że reklamacja nie została uznana z powodu nieprawidłowego użytkowania żelazka.
I tutaj pojawia się moje pytanie - od kiedy liczy się 14 dni na ustosunkowanie do zgłoszenia?
- od 6 XI - bo wtedy zgłosiłem reklamację,
- od 9 XI - bo wtedy otrzymałem wiadomość ze sklepu,
- od 10 XI - bo wtedy przekazałem żelazko kurierowi,
- od 12 XI - bo wtedy kurier dostarczył żelazko do sklepu,
- czy może od 16 XI - bo wtedy dotarło do producenta?