Problem z cyfrą plus - Forum Prawne

 

Problem z cyfrą plus 2

Zgadzam się z wieloma poprzednimi negatywnymi opiniami i absolutnie odradzam ich usługi. Wszystko jest dobrze jak coś zamawiasz ale jeśli będziesz chciał zrezygnować to przeżyjesz horror! Pokrótce opiszę co przeżyłem (a raczej jeszcze przeżywam bo ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:


Odpowiedz
 
26-07-2011, 12:34  
victim12
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Zgadzam się z wieloma poprzednimi negatywnymi opiniami i absolutnie odradzam ich usługi. Wszystko jest dobrze jak coś zamawiasz ale jeśli będziesz chciał zrezygnować to przeżyjesz horror! Pokrótce opiszę co przeżyłem (a raczej jeszcze przeżywam bo sprawa jest w toku) aby ostrzec wszystkich zainteresowanych ofertą tych manipulatorów i złodziei (inaczej tego nie można nazwać).

1. Umowę i regulamin przeczytałem dokładnie ponieważ już wcześniej wiedziałem o nieuczciwych praktykach. Wydawało mi się że rezygnacja nie powinna stabowić większego problemu - przecież wystarczy w odpowiednim terminie wysłać pisemną rezygnację a następnie zwrócić dzierżawiony sprzęt w ciągu 30 dni od daty rezygnacji. Zatem całkiem świadomie zdecydowałem się na podpisanie umowy.
2. Skorzystałem oczywiście z atrakcyjnej promocji w grudniu 2009r., w ramach której przez 18 miesięcy za 49 zł miałem pakiet Optimum z opcjami: 5xHD, Filmbox HD, Canal Plus, Multiroom (drugi dekoder w cenie). Po 3 miesiącach opłata wzrosła do 60 zł (z powodu wymiany dekodera na HD PVR) ale to była dla mnie cena do zaakceptowania.
3. W maju 2011 zadzwoniłem na infolinię cyfry aby dowiedzieć się jaka będzie cena jeśli będę chciał przedłużyć umowę. Zaczęło się od oferty za 120 zł, po ciężkich bojach ostatecznie otrzymałem propozycję za 99zł. Zatem wzrost ceny o ponad 60% w stosunku do tego co płaciłem i tego nie mogłem zaakceptować. Zapowiedziałem więc że nie będę przedłużał umowy na kolejny okres. Powiedziano mi że rezygnację można wysłać najwcześniej na 1 miesiąc przed końcem umowy. Potem miałem jeszcze jeden telefon z cyfry z kolejną ofertą ale nadal za 99zł. (tak naprawdę byłem zainteresowany przedłużeniem ale na warunkach podobnych a nie z 65% podwyżką).
4. Pod koniec czerwca 2011 wysłałem pisemną rezygnację (zgodnie z regulaminem). Dodam w tym momencie, że cyfra ma 30 dni na odpowiedź (zapisane w regulaminie). W związku z tym 20 lipca 2011 otrzymałem od nich pismo z odpowiedzią (z datą 7 lipca), że moja rezygnacja nie może być przyjęta ponieważ wymaga formy pisemnej. Dzwonię na infolinię by dowiedzieć się dlaczego nie przyjęli mojej rezygnacji skoro ją wysłąłem w terminie listem poleconym, itd... Na to konsultantka mi odpowiada że w piśmie które przesłałem nie ma mojego odręcznego podpisu. Jestem pewny że go złożyłem, ale jak to udowodnić??? I tu jest sedno całego OSZUSTWA jakie stosuje cyfra: W regulaminie do umowy o abonament jest zapis że jedyną formą złożenia rezygnacji jest przesłanie pismem poleconym pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie możesz np. udać się do punktu w którym kupiłeś abonament wraz ze sprzętem i przy świadkach przekazać pisemną rezygnację wraz z pismenym potwierdzeniem odbioru na kopii. Ciekaw jestem czy ktoś jeszcze miał podobny przypadek że mu powiedzieli że na pisemnej rezygnacji nie było odręcznego podpisu?
5. Po otrzymaniu w/w pisma od cyfry zadzwoniłem na infolinię (każdy telefon to średnio 30-40 minut straconego czasu że o kosztach rozmowy nie wspomnę - przełączanie do kolejnego konsultanta, czekanie, odsyłanie na inny numer, itd...), by poprosić aby ktoś mi przesłał skan mojego pisma (celem sprawdzenia czy rzeczywiście nie było mojego podpisu) - w odpowiedzi usłyszałem, że pani odnotowuje mój telefon jako reklamację która zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
6. Jednocześnie w lipcu moja umowa została automatycznie przekształcona na czas nieokreślony (z uwagi na nieprzyjęcie mojej rezygnacji), co oznacza utratę jakichkoliwek warunków promocyjnych, otrzymałem więc osobnym pismem druki do zapłaty za abonament o wartości 170,80 zł od lipca począwszy!!! (prawie 3-krotnie więcej niż płaciłem do końca czerwca). Od tego momentu mogę oczywiście odstąpić nadal od umowy ale okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące (czyli oprócz lipca będę musiał płacić jeszcze po 170 zł przez kolejne 3 miesiące - do października włącznie!!!) Razem zatem na skutek nie przyjęcia ode mnie rezygnacji cyfra wyłudziła ode mnie łącznie 4x170,80 zł = 683,20 zł, a więc tyle ile zarobiła na mnie za ostatnie 12 miesięcy (dokładnie było to 720 zł). I TO JEST KOLEJNY KANT, JAKI PRAKTYKUJE CYFRA: WYSTARCZY NIE PRZYJĄĆ REZYGNACJI KLIENTA (powołując się np. na brak odręcznego podpisu) A ZANIM WYŚLESZ KOLEJNĄ ZAROBI NA TOBIE RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY JAKĄ PŁĄCIŁEŚ PRZEZ OSTATNI ROK!!!
7. Przesłałem więc kolejne pismo z odręcznym podpisem - tym razem z potwierdzeniem odbioru i czekam na dalszy ciąg tej historii.
8. Równolegle chciałem zmniejszyć w okresie wypowiedzenia umowy (3 miesiące) kwotę za abonament rezygnując z dodatkowych opcji oraz zmieniając pakiet z Optimum na Start - jest taka możliwość opisana w regulaminie. Dzwonię kolejny raz na infolinię (kolejne 46 minut) i dowiaduję się że nie mogą dokonać zmiany ponieważ nie jest jeszcze zaksięgowana kwota wpłaty za abonament lipcowy (wpłaty dokonałem dzień wcześniej). Kiedy po kolejnych 2 dniach wpłata została zaksięgowana i wydawało się że wszystkie formalności są spełnione - kolejny konsultant w kolejnej rozmowie (36 minut) powiedział mi że nie może dokonać zmian ponieważ najpierw muszę się pofatygować do punktu sprzedaży cyfry i oddać dodatkowy dekoder wraz z terminalem. Oczywiście w poprzedniej rozmowie konsultant powiedział mi że jedynym warunkiem który muszę spełnić aby zmienić pakiet jest opłącenie i zaksięgowanie zaległej kwoty abonamentu - o zdaniu sprzętu nic nie wspomniał.

Itd.. Cdn...

Generalny wniosek jest oczywisty:

TA FIRMA (CYFRA) JEST NASTAWIONA NA NIEUSTANNE PRZECIĄGANIE W CZASIE, MANIPULOWANIE, ZASŁANIANIE SIĘ REGULAMINEM I TWORZENIE KLIENTOM KOLEJNYCH PRZESZKÓD ABY UTRUDNIĆ IM SPRAWNE PRZEPROWADZENIE REZYGNACJI CO POWINNO BYĆ PRZECIEŻ PROSTE JAK DRUT! ROBI TO GŁÓWNIE PO TO PONIEWAŻ LICZY NA TO ŻE CZĘŚĆ KLIENTÓW Z BRAKU CZASU LUB STRACHU PRZED KOLEJNYMI PROBLEMMAMI Z KRUKAMI ITP... ZDECYDUJE SIĘ NA DALSZE PRZEDŁUŻENIE UMOWY I Z PEWNOŚCIĄ WIĘKSZOŚĆ KLIENTÓW TAK ROBI. A CI CO SIĘ NIE ZDECYDUJĄ NA PRZEDŁUŻENIE - ZAPŁACĄ JESZCZE PRZEZ CO NAJMNIEJ 4 MIESIĄCE 3-KROTNIE WYŻSZE OPŁATY CO ZAPEWNIA TYM OSZUSTOM PRZYCHÓD PORÓWNYWALNY Z ROCZNYMI WPŁYWAMI Z ABONAMENTÓW PROMOCYJNYCH.

Obiecałem więc sobie że już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy choćby byli monopolistami na rynku i szczerze odradzam to innym. Zadałem sobie trud i poświęciłem czas aby to wszystko wyżej opisać, ponieważ chcę wszystkich zainteresowanych ostrzec by wiedzieli na co będą narażeni kiedy po jakimś czasie będą chcieli z jakichkolwiek powodów odstąpić od umowy.

Kolejna ofiara oszustów z cyfry.
victim12 jest off-line  
01-08-2011, 19:04  
zu895
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

dot kary 1200zl> a czy nie jest to kara za umowę z tv? wtedy jest to kara za zerwanie umowy przez operatora z powodu niedotrzymania warunkow umowy... 1200 odszkodowania za TV. konsultant na 100% o tym wspomnial, jesli nie, wystarczy przeczytac regulamin umowy> nic trudnego.

dot braku podpisu> jesli na jakimkolwiek dokumencie nie ma podpisu to jest on niewazny, co jest rowniez proste i logiczne. drobne zagapienie, ale jednak podpis obowiazuje.

co do zwiekszenia ab> prosze, zauwazyc ze cena nie zostala podwyzszona. zostala obnizona od ceny standardowej o baaardzo duzo. czyli mial Pan pakiet warty 170zl w cenie 60zl. i gdzie tu zlodziejstwo i oszustwo?? jesli na rezygnacji podpisu nie bylo to juz niestety nie wina operatora. wystarczylo przeslac je na tyle wczesniej zeby w razie czego moc przeslac druga- nie wielki klopot, a mogl uchronic przed kosztami. co do niemozliwosci odlaczenia> skoro Pan nie zaplacil w terminie, nie moze miec Pan pretensji, ze nie mozna dokonac zmian.

Ogolnie moze wartoby najpierw wypelniac swoje obowiazki jako abonenta a potem okreslac operatora zlodziejem, oszustem itp itd. Skoro regulamin byl przez wszystkich Panstwa przeczytany i zaakceptowany przy podpisywaniu umowy to nierozumiem skad teraz te wszystkie watpliwosci i pretensje.
zu895 jest off-line  
01-08-2011, 20:36  
victim12
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Mam wrażenie że nie do końca zostałem dobrze zrozumiany.

Zgodnie z regulaminem czas na rezygnację w cyfrze wynosi nie wcześniej niż30 dni przed końcem umowy, z drugiej strony cyfra zastrzega sobie w tymże regulaminie prawo do odpowiedzi w terminie również 30 dni. Jeśli umowa mi się kończy z końcem czerwca i np. 5 czerwca wyślę pismo, które będzie posiadało jakiekolwiek wady prawne to nie będę już miał możliwości naprawienia swojego błędu, ponieważ na 99% odpowiedź z cyfry otrzymam na końcu tego 30-dnowego terminu, czyli np. 3 lipca. A zatem upłynie już termin rozwiązania umowy który zaskutkuje przejściem w umowę standardową na czas nieokreślony (ze wszystkimi konsekwencjami które wcześniej opisałem). Następnie przypuśćmy że ok. 10 lipca skłądam reklamację będąc przekonany że podpis jednak złożyłem to odpowiedź na nią zgodnie z regulaminem otrzymam już prawdopodobnie w sierpniu - i tak się dzieje w moim przypadku. To oznacza kolejny miesiąc zwłoki w rozwiązaniu umowy który skutkuje kolejną kwotą 170 zł.

Nazwałem cyfrę oszustami, ponieważ świadomie i z premedytacją wykorzystują niewiedzę i brak prawniczego wykształcenia wśród swoich klientów. Czy naprawdę do zawarcia prostej transakcji wszyscy indywidualni klienci mają brać prawników??? Przecież honorarium jakie musiałbym zapłacić prawnikowi za prawną ochronę tego kontraktu przewyższyłoby chyba roczny abonament!

Użyłem świadomie słowa "oszuści", bo jak można nazwać firmę, której przedstawiciele telefoniczni z infolinii mówią każdy co innego wprowadzając w błąd lub przemilczając fakty które mogły by być korzystne dla abonentów.

W kruczki prawne na umowach mogą się zabawiać kontrahenci na rynku B2B, gdzie szanse są w miarę wyrównane, gdyż każda ze stron posiada zwykle prawników, zwłaszcza gdy umowa opiewa na jakąś poważną kwotę i ryzyko gospodarcze jest dużo poważniejsze niż utrata 60 zł w skali miesiąca.

Natomiast na rynku B2C w moim przekonaniu powinny obowiązywać nieco inne zasady, ponieważ konsumenci indywidualni nie przychodzą do sklepu czy punktu usługowego z radcą prawnym.

Pisze pan "wypełniać obowiązki abonenta". Ja te obowiązki wg mnie wypełniałem należycie, tj. płaciłem regularnie wszystkie miesięcze opłaty, w zamian za to otrzymywałem od cyfry dostęp do określonych kanałów TV. Po raz pierwszy na infolinię zadzwoniłem już w maju wyrażając chęć rezygnacji z umowy. Gdyby ta firma była taka uczciwa to co stoi na przeszkodzie, aby telefonicznie przyjęła moją rezygnację, po czym przesłała pocztą jej potwierdzenie (w taki spsoób załatwiane są wszystkie zamówienia na dodatkowe pakiety lub przejścia na wyższe ich wersje)? Dlaczego nie mogła by przyjąć takiej rezygnacji na stronie www, skoro aby się zalogować do internetowego centrum abonenta muszę podać numer ID klienta, wszystkie swoje dane adresowe, itd... Jakie ryzyko gospodarcze ponosi w takim przypadku cyfra, że nie może się zdecydować na takie rozwiązanie???

Wyobraźmy sobie czarny scenariusz i przypuśćmy że ktoś podszył się pode mnie, jakimś cudem zdobył moje wszystkie dane z umowy i wypełnił na www formularz rezygnacji i cyfra w dobrej wierze go przyjęłaby. Wówczas jeśli ktoś na skutek tej rezygnacji odłączył by mi dostęp do programów, prawdopodobnie zadzwoniłbym na infolinię by wyjaśnić to nieporozumienie, po czym zadeklarowałbym dalsze użytkowanie. Z punktu widzenia cyfry zatem taka rezygnacja nie skutkowałaby żadnymi dodatkowymi stratami - co najwyżej wyszłąby im na korzyść.

I to jest istotą moich zastrzeżeń które opisałem w poprzednim i obecnym poście: Brak dobrej woli ze strony tej organizacji oraz brak szacunku dla klientów. Bo zgadzam się z panem że z czysto prawnego punktu widzenia wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Jeśli pozostałe firmy świadczące usługi TV sat robią tak samo jak cyfra tzn. że nikt nie rozumie, w jaki spsoób można zbudować przewagę konkurencyjną! Być może w krótszej perspektywie spowodowało by to zwiększenie liczby rezygnacji ale w długofalowym ujęciu z pewnością takie praktyki przyczyniłby się do większej satysfakcji a więc i lojalności klientów. Szkoda że tego w cyfrze nikt nie rozumie
victim12 jest off-line  
02-08-2011, 14:07  
Pietja1
Początkujący
 
Posty: 9
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Ze swojej strony dodam tylko, że wysłałem drugą rezygnację oraz natychmiast uiściłem 174 zł za lipiec.
Coś mi jednak nie dawało spokoju i zadzwoniłem na infolinię aby się upewnić ,że OSZUSCI niczego nie kombinują. I ????
Otóż pani twierdziła ,że rezygnacja jeszcze do nich nie dotarła , minęły dwa tygodnie od wysłania, powiedziałem ,że skoro się to wszystko nagrywa to proszę przyjąć do wiadomości ,że wyślę jeszcze trzy podpisane i aby nic nie kombinowali. Oczywiście były komentarze ,że sam jestem sobie winien bo brak podpisu itp. a tego wymaga regulamin
Zaproponowałem więc żeby w następnych umowach wymagano podpisu własną krwią a jak tego się dotrzyma to zawsze będzie można jeszcze zweryfikować DNA i wymusić przedłużenie umowy na czas nieokreślony!!!
Umowa na czas nieokreślony bo właśnie w taki stan umowy przeszedłem okazuje się ,że ma jednak pewien czas określony a mianowicie minimalny czas wypowiedzenia to 3 (trzy miesiące)
I tu pasuje nazwa NACIĄGACZE.
Niech mi ktoś inteligentny wytłumaczy jak to możliwe,że umowę można przedłużyć przez telefon a rozwiązać już nie.
Oczywiście o tym ,że mogę zmniejszyć pakiet do 20 zł nikt z konsultantów mi nie powiedział dopiero jak sam zapytałem to wydukano,że jest taka opcja ale kosztuje 59 zł ZŁODZIEJE!!!
Jak konsultanci są uczeni zwodzenia przekonałem się gdy poszedłem do punktu obsługi oddać multirum, tam pan powiedział ,że nie mogę naraz zrezygnować ze wszystkich opcji i płacić 20 zł bo system mu na to nie pozwala.OSZUST!!!!
Dopiero jak już lekko się uniosłem i powiedziałem ,że wreszcie będzie jakaś korzyść z nagrywania się rozmów na infolinii , bo konsultantka powiedziała co innego, nagle okazało się ,że ten pan już może to zrobić.
Więc twierdzę ,że NACIĄGACZE,OSZUŚCI, ZŁODZIEJE to właściwe słowa określające tę firmę a,że robią to z perfidną premedytacją to jeszcze bardziej świadczy o ich intencjach
Pietja1 jest off-line  
04-08-2011, 09:22  
monia0011
Początkujący
 
Posty: 15
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Łomatko,a mi za 3 miesiące kończy się umowa z Cyfrą +,aż strach pomyślec co to będzie.
monia0011 jest off-line  
16-09-2011, 22:15  
oszukany przez cyfre
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Witam wszystkich też zostalem oszukany przez cyfre przy rezygnacji z ich uslug. Naciągneli mnie na interesujący pakiet, nawet go nie zalączyli,w okresie oczekiwania na reklamacje 30 dni dali mi wypowiedzenie za aneks do umowy którego nie dostalem do dzisaj. Umowa zostala zerwana z powodu nieregularnych wplat ,tylko potem sie okazało że mam nadpłate.Do tej pory to jest dwa lata nie dostalem od nich żadnego rozliczenia.Teraz dzwonią do mnie windykatorzy z całej Polski .GDZIE JEST OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH???? zgodziłem sie na przetwarzanie moich danych osobowych ale tylko w sprawach marketingowych. Cy cyfra może handlować moimi danymi?
oszukany przez cyfre jest off-line  
17-09-2011, 09:00  
victim12
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

jeśli się zgodziłeś na przetwarzanie w celach marketignowych tzn że się zgodziłes praktycznie na wszystko...
spróbuj do nich zadzwonić i zażądać wykreślenia twojej zgody na przetwarzanie DO, ale jak znam ich praktyki to ci będą kazać to przesłać na piśmie, itd... więc jeszcze przez kilka miesięcy będą mogli tobą handlować.
znam firmy zajmujące się bazami danych klientów (brokerzy baz danych) - przy dobrze ocechowanym rekordzie cena za jednego klienta dochodzi do 5-6 zł. Stąd tak często w przeróżnych umowach lub formularzach rejestracyjnych jest próba "wyłudzenia" zgody nA PRZETWARZANIE DANYCH
victim12 jest off-line  
12-10-2011, 11:10  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Witam, ja również mam problem z cyfrą plus rodzice podpisali umowę o montaż u takiego pana co chodził po domach, za 2 dni zjawili się panowie i zamontowali co trzeba, po tym jeden wyciągnął umowę o abonament do podpisania tata oczywiście ją przeczytał i zobaczył że ma wpisany pakiet canal+ optimum a chciał najtańszy start. Dlatego pyta tego pana dlaczego ma tu wpisany taki pakiet skoro go nikt nie pytał czy taki chce, pan uprzejmie poinformował że to tylko przez pierwszy miesiąc dają wszystkim optimum( pierwszy miesiąc za darmo) a potem ktoś zadzwoni i wtedy się wybiera pakiet. No i wszystko się zgadzało, po ok. miesiącu zadzwonił pan proponując pakiet za 19,90zł, tata się upewniał ze 2 razy czy nic więcej nie będzie płacił, odp. oczywiście że tylko 19,90. I super aż do czasu gdy przyszedł rachunek na 73zł zadzwoniliśmy na infolinię i się okazało że taki rachunek bo mamy pakiet canal+ optimum za 99zł tylko jakiś rabat jest 26zł, a to co tata wybrał za 19,90zł to jakaś dodatkowa opcja i będziemy płacić od przyszłego miesiąca 99 + 19,90zł. i w dodatku ich nie obchodzi co mówił ten gościu tylko to że umowa jest podpisana na canal+ optimum. Doradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić!!! proszę o pomoc.
 
08-02-2012, 22:33  
pryncypał
Początkujący
 
Posty: 21
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

teraz jest dobra okazja do rozwiazania umowy z cyfrą- mianowicie dokonać wypowiedzenia z zachowaniem okresu wypowiedzenia z powodu zmiany cennika- wystarczy wypełnić któryś z szablonów krążących po sieci i nadać na adres operatora.
pryncypał jest off-line  
08-02-2012, 23:06  
Beautifull Deamon
Stały bywalec
 
Beautifull Deamon na Forum Prawnym
 
Posty: 455
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Cytat:
Napisał/a Natka29
Witam, ja również mam problem z cyfrą plus rodzice podpisali umowę o montaż u takiego pana co chodził po domach, za 2 dni zjawili się panowie i zamontowali co trzeba, po tym jeden wyciągnął umowę o abonament do podpisania tata oczywiście ją przeczytał i zobaczył że ma wpisany pakiet canal+ optimum a chciał najtańszy start. Dlatego pyta tego pana dlaczego ma tu wpisany taki pakiet skoro go nikt nie pytał czy taki chce, pan uprzejmie poinformował że to tylko przez pierwszy miesiąc dają wszystkim optimum( pierwszy miesiąc za darmo) a potem ktoś zadzwoni i wtedy się wybiera pakiet. No i wszystko się zgadzało, po ok. miesiącu zadzwonił pan proponując pakiet za 19,90zł, tata się upewniał ze 2 razy czy nic więcej nie będzie płacił, odp. oczywiście że tylko 19,90. I super aż do czasu gdy przyszedł rachunek na 73zł zadzwoniliśmy na infolinię i się okazało że taki rachunek bo mamy pakiet canal+ optimum za 99zł tylko jakiś rabat jest 26zł, a to co tata wybrał za 19,90zł to jakaś dodatkowa opcja i będziemy płacić od przyszłego miesiąca 99 + 19,90zł. i w dodatku ich nie obchodzi co mówił ten gościu tylko to że umowa jest podpisana na canal+ optimum. Doradźcie co mogę w takiej sytuacji zrobić!!! proszę o pomoc.
Drogi Uzytkowniku, jedyne co to mozes spróbować skierować sprawę do BOKu C+ z wyjaśnieniem, że zostaliscie wprowadzeni w błąd. Poza tym, niestety niewiele bedzie można zrobic.

P.S. Z jakiego miasta jesteś?
Beautifull Deamon jest off-line  
09-02-2012, 20:24  
pryncypał
Początkujący
 
Posty: 21
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

moim zdaniem na infolinii nie da się nic załatwić i generalnie w ogóle nie da się już nic zrobić- umowa podpisana, a usługa dodatkowa zamówiona. powinnaś zaczekać na kolejną podwyżkę, albo zmianę usługi regulaminu i wtedy skorzystać z umownej możliwości wypowiedzenia.
pryncypał jest off-line  
09-02-2012, 20:36  
Beautifull Deamon
Stały bywalec
 
Beautifull Deamon na Forum Prawnym
 
Posty: 455
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Cytat:
Napisał/a pryncypał
moim zdaniem na infolinii
BOK- w ogólnym rozumieniu biura obsługi. Proponuję przesłać pismo do działu obsługi i mieć nadzieję, że coś zrobią.
Beautifull Deamon jest off-line  
13-02-2012, 13:41  
pryncypał
Początkujący
 
Posty: 21
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

i jak ostatecznie udało się sprawę załatwić? umowa została wypowiedziana?
pryncypał jest off-line  
20-02-2012, 10:06  
cykoria19
Początkujący
 
cykoria19 na Forum Prawnym
 
Posty: 10
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

witam, ja również mam problem z C+, w związku z podwyżką złożyliśmy wypowiedzenie, ale cyfra twierdzi że nie otrzymali pisma- co zrobić w takiej sytuacji?
cykoria19 jest off-line  
20-02-2012, 10:10  
loco1
Przyjaciel forum
 
Posty: 41.399
Domyślnie RE: Problem z cyfrą plus

Cytat:
Napisał/a cykoria19
witam, ja również mam problem z C+, w związku z podwyżką złożyliśmy wypowiedzenie, ale cyfra twierdzi że nie otrzymali pisma- co zrobić w takiej sytuacji?
Udowodnić, że wypowiedzenie zostało przekazane.
loco1 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ problem ze zmianą warunków umowy przez Cyfrę plus (odpowiedzi: 35) Dzień dobry. W dniu 10.03.2012 roku zaskoczył mnie wyświetlony na ekranie TV rachunek za abonament w marcu 2012 roku, a właściwie jego wysokość. Po...
§ Problem z Cyfrą + - proszę o pomoc (odpowiedzi: 1) Witam, końcem grudnia podpisałem zamówienie na instalację zestawu do odbioru Cyfry+. Po konsultacji z żoną stwierdziliśmy, że oferta prezentowana...
§ Problem z Cyfrą+ (odpowiedzi: 1) Zawarłem umowę z Cyfrą+ i dostałem dekoder i kartę. Po rozwiązaniu umowy i zdaniu dzierżawionych od Cyfry+ sprzętów okazało się, że nie zgadzają się...
§ Umowa z cyfrą na zagubiony dowód - problem (odpowiedzi: 2) Witam wszystkich i proszę kogoś mądrego o pomoc. Opiszę swoją sytuację: Jakiś czas temu zgubiłem dokumenty fakt ten od razu zgłosiłem w banku który...
§ problem z cyfrą plus (odpowiedzi: 1) witam i pozdrawiam - mam taki problem - przez ok 10 lat byłem klientem cyfry plus umowę rozwiązałem w zeszłym roku. Kilka dni temu otrzymałem z sądu...
§ Problem z Cyfrą + (odpowiedzi: 4) Witam. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i za wszelkie popełnione błędy dotyczące tego postu z góry przepraszam. Jakiś czas temu mam na myśli...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 16:24.